JOKELAN KARJALA-SEURA RY

Jokelan Karjala-Seura ry on perustettu 31.10.1980 ja yhdistys on Uudenmaan Karjalaisseurojen piiri ry:n ja Karjalan Liiton jäsen.

Yhdistyksessä toteutettiin vuonna 2009 nimenmuutos, jolloin monille tuttu ja rakas nimi Jokelan Karjalaiset ry -nimi muutettiin Jokelan Karjala-seura ry -muotoon Karjalan liiton linjaa noudattaen.

Jokelan Karjala-Seuran JOKA-teatteri esittää kesällä 2021 Eija Vilppaan ohjaamaan ja Erkki Kivijärven kirjoittaman musiikkikomedian "Talkootanssit". Lisätietoja esityksestä hieman alempana.

Seuran tarkoituksena on toimia karjalaisten ja karjalaisuudesta kiinnostuneiden kulttuurijärjestönä paikallisella tasolla.

Jäsenmäärä vuoden 2020 lopussa oli 47 jäsentä, joista kunniajäseniä oli 12.

Seura ilmoittaa toiminnastaan Keski-Uusimaa- ja Viikkouutiset-lehtien seurapalstoilla, seuran omillla jäsenkirjeillä joko sähköisesti tai paperikirjeenä sekä seuran omilla Facebook-sivuilla osoitteessa: https://www.facebook.com/groups/354146341611420/?ref=share

JOKELAN KARJALAISTEN TEATTERI - JOKA-TEATTERI

Seurassa toimii vireä vuonna 1980 perustettu Joka-Teatteri, jonka esitykset ovat hyvin suosittuja vuodesta toiseen. Teatteri kokoaa kaikenikäisiä teatterinystäviä ja seuran jäseniä harjoittelemaan ja tuottamaan kesäteatteria katsojien iloksi pääosin talkoovoimin.

Kesän 2021 kesäteatterinäytelmä on Eija Vilppaan ohjaama TALKOOTANSSIT

Kesäteatteri sijaitsee osoitteessa Siljalantie 2, Jokela. Katsomo on nouseva ulkoilmakatsomo (ei katettu) ja väliajalla on tarjolla perinteisesti grillimakkaraa, kahvia ja pullaa yms. Kannattaa siis varata hieman käteistä mukaan. Myös liput maksetaan pääsääntöisesti käteisellä, mutta yritämme myös saada maksupäätteen käyttöömme.

ESITYKSET 2021:

to 1.7. klo 18 ENSI-ILTA

su 4.7. klo 18

ti 13.7. klo 18

to 15.7. klo 18

la 17.7. klo 15

su 18.7. klo 15

ti 20.7. klo 18

ke 21.7. klo 18

to 29.7. klo 18

la 31.7. klo 15

su 1.8. klo 18

Lippuhinnat: Normaalilippu 20€, eläkeläislippu 17€, lapset 8€

Tiedustelut ja lippuvaraukset: Leena Väyrynen puh. 044 088 22 27

Lisätietoja saatavilla myös www.jokateatteri.fi sekä Facebookissa: https://www.facebook.com/jokateatteri/ ja Instagramissa: www.instagram.com/JOKA-teatteri

Lämpimästi tervetuloa kesäteatteriin!

HUOM! Seuramme kaipaa aktiivisia henkilöitä talkoo-avuksi teatterin pystytykseen ja purkuun, liikenteenohjaukseen, makkaranpaistoon yms. Ilmoittauduthan puheenjohtajalle tai vaikkapa sihteerille, jos haluat olla avuksi. Kiitos!

Pyreät kivat

Yhteystiedot

Puheenjohtaja Martti Väyrynen 050 557 8217 nmvayrynen@gmail.com, Sihteeri Leena Väyrynen 044 088 2227 marjaleena.vayrynen@gmail.com

Ota rohkeasti yhteyttä meihin!

Tule mukaan, kysy lisää! Kaikki kiinnostuneet ovat tervetulleita jäseniksimme!