JOKELAN KARJALA-SEURA RY

Seura on perustettu vuonna 1980 ja se on Uudenmaan Karjalaisseurojen piiri ry:n ja Karjalan Liiton jäsen.

Seuran tarkoituksena on toimia karjalaisten ja karjalaisuudesta kiinnostuneiden kulttuurijärjestönä paikallisella tasolla.

Jäsenmäärä vuoden 2018 lopussa oli 61 henkilöä.

Seura ilmoittaa toiminnastaan Keski-Uusimaa- ja Viikkouutiset-lehtien seurapalstoilla, seuran omillla jäsenkirjeillä joko sähköisesti tai paperikirjeenä sekä seuran omilla Facebook-sivuilla osoitteessa: https://www.facebook.com/groups/354146341611420/?ref=share

JOKELAN KARJALAISTEN TEATTERI - JOKA-TEATTERI

Seurassa toimii vireä vuonna 1980 perustettu Joka-Teatteri, jonka esitykset ovat hyvin suosittuja vuodesta toiseen. Teatteri kokoaa kaikenikäisiä teatterinystäviä ja seuran jäseniä harjoittelemaan ja tuottamaan kesäteatteria katsojien iloksi pääosin talkoovoimin. Kesän 2018 kesäteatterinäytelmä oli Eija Vilppaan ohjaama Peräkylän profeetta. Kesäteatteri sijaitsee osoitteessa Siljalantie 2, Jokela. Katsomo on nouseva ulkoilmakatsomo (ei katettu) ja väliajalla on tarjolla perinteisesti grillimakkaraa, kahvia ja pullaa yms. Kannattaa siis varata hieman käteistä mukaan.

Katso lisää osoitteesta www.joka.fi tai Facebookissa: https://www.facebook.com/jokateatteri/ Tervetuloa!

Pyreät kivat

Yhteystiedot

Puheenjohtaja Martti Väyrynen 050 557 8217 nmvayrynen@gmail.com, Sihteeri Leena Väyrynen 044 088 2227 marjaleena.vayrynen@gmail.com

Ota rohkeasti yhteyttä meihin!

Tule mukaan, kysy lisää! Kaikki kiinnostuneet ovat tervetulleita jäseniksimme!