Naantalin Karjalaiset ry

Etusivulle

Tervetuloa seuramme kotisivuille!

Naantalin Karjalaiset ry toimii kotikunnassaan karjalaisten ja karjalaisuudesta kiinnostuneiden kulttuurijärjestönä. Seura tekee tunnetuksi Karjalaa ja karjalaisuutta sekä vaalii karjalaista kulttuuria.

Vuonna 1941 perustettu Naantalin Karjalaset ry kuuluu maan vanhimpiin karjalaseuroihin. Se kuuluu Karjalan Liittoon ja karjalaseurojen Varsinais-Suomen piiriin. Seuran jäsenmäärä on noin 50.

Seuran toiminta on kulttuuripitoista, se järjestää tarinatuokioita, retkiä teattereihin ja naapuriseuroihin sekä toritapahtuman alkukesästä. Raision karjalaseuran kanssa on kerran kesässä yhteinen ulkoilutapahtuma. Seuran jäseniä osallistuu piirin tapahtumiin ja vuosittaisiin Karjalaisiin kesäjuhliin.

Tietoa Naantalin Karjalaset ry historiasta löytyy Historia-sivulta. Tulevat tapahtumat löytyvät alla olevasta Tapahtumakalenterista. Tapahtuman sisältö aukeaa napsauttamalla ko. päivämäärää.

_______________________________________________________________________________________________________________________________________

Kiitos kaikille mukana olleille ja ulkoilutapahtuman onnistuneesti järjestäneille Naantalin Haijaisissa 20.8.!

Puheenjohtoja Kalervo Moukolainen 0449824058

Löytyy lisää

Kuvagalleria

Mene kuvagalleriaan

Facebook-sivut

Lea Akkaselle ojennettiin pronssinen ansiomerkki.

19.5.2019, sepp.laskijoina Anneli Sipinen ja Rauno Huoponen

< elokuu 2019 >