Naantalin Karjalaiset ry

Etusivulle

Hyvää kevättalvea!

Jäsenmaksut vuodelle 2021 ovat tulleet jokaiselle henkilökohtaisesti Karjalan kunnaat-lehden mukana. Tärkeää oikea viitenumero, muista maksaa ajoissa, ongelmatilanteissa ota yhteyttä puh.joht. Kalervoon p. 044 9824058.

Naantalin Karjalaiset ry 80-vuotisjuhla pidetään su 26.9.2021 karjalaisen messun ja juhlan merkeissä.

Toimintaa jatketaan koronarajoitusten sallimissa rajoissa. Seuratkaa ilmoittelua Rannikkoseutu ja Turun Sanomat lehtien muistilistalta sekä FB.

__________________________________________________________________________________________________________________________________________

Naantalin Karjalaiset ry toimii kotikunnassaan karjalaisten ja karjalaisuudesta kiinnostuneiden kulttuurijärjestönä. Seura tekee tunnetuksi Karjalaa ja karjalaisuutta sekä vaalii karjalaista kulttuuria.

Vuonna 1941 perustettu Naantalin Karjalaset ry kuuluu maan vanhimpiin karjalaseuroihin. Se kuuluu Karjalan Liittoon ja karjalaseurojen Varsinais-Suomen piiriin. Seuran jäsenmäärä on noin 50.

Seuran toiminta on kulttuuripitoista, se järjestää tarinatuokioita, retkiä teattereihin ja naapuriseuroihin sekä toritapahtuman alkukesästä. Raision karjalaseuran kanssa on kerran kesässä yhteinen ulkoilutapahtuma. Seuran jäseniä osallistuu piirin tapahtumiin ja vuosittaisiin Karjalaisiin kesäjuhliin.

Tietoa Naantalin Karjalaset ry historiasta löytyy Historia-sivulta. Tulevat tapahtumat löytyvät alla olevasta Tapahtumakalenterista. Tapahtuman sisältö aukeaa napsauttamalla ko. päivämäärää.

Puheenjohtoja Kalervo Moukolainen 0449824058

Löytyy lisää