Naantalin Karjalaiset ry

Etusivulle

Tervetuloa sivuille ja hyvää kevättalvea!

Seuraava tarinatuokio torstaina 23.2. klo 13. Tervetuloa!

Tulossa piirin järjestämä matka Sofia-keskukseen Helsingissä la 4.3. Hinta matkoineen, lounaineen ja esityksineen 40e. Esitys kertoo Larin Parasken elämästä. Ilmoittautuminen 19.2. mennessä ja lisätietoja mirjam.mustonen@gmail.com tai p. 044 3316491. Linja-auto lähtee Raisiosta. Matka toteutuu, jos yhteensä 20 osllistujaa piirin alueelta.

Naantalin Karjalaiset ry toimii kotikunnassaan karjalaisten ja karjalaisuudesta kiinnostuneiden kulttuurijärjestönä. Seura tekee tunnetuksi Karjalaa ja karjalaisuutta sekä vaalii karjalaista kulttuuria.

Vuonna 1941 perustettu Naantalin Karjalaset ry kuuluu maan vanhimpiin karjalaseuroihin. Se kuuluu Karjalan Liittoon ja karjalaseurojen Varsinais-Suomen piiriin. Seuran jäsenmäärä on noin 40.

Seuran järjestää tarinatuokioita, retkiä teattereihin ja naapuriseuroihin sekä toritapahtuman alkukesästä. Raision karjalaseuran kanssa on kerran kesässä yhteinen ulkoilutapahtuma. Seuran jäseniä osallistuu piirin tapahtumiin ja vuosittaisiin Karjalaisiin kesäjuhliin.

Tietoa Naantalin Karjalaset ry historiasta löytyy Historia-sivulta. Tulevat tapahtumat löytyvät alla olevasta Tapahtumakalenterista. Tapahtuman sisältö aukeaa napsauttamalla ko. päivämäärää.

Naantalin Karjalaiset ry:n säännöt, 1.2.2022 (pdf)

Puheenjohtoja Kalervo Moukolainen 0449824058

Löytyy lisää