Koskelaisten sukuseura

Tervetuloa Koskelaisten Sukuseuran sivuille!

Koskelaisten sukuseura on perustettu 17.5.1980. Rekisteröidyn yhdistyksemme tarkoitus on vaalia suvun perinteitä ja edistää yhteenkuuluvuuden tunnetta jäsenten keskuudessa. Sukuseuran juuret ovat menetetyssä Karjalassa Vahvialan pitäjässä ja Koskelan kylässä.

Yhdistys toimii järjestämällä sukukokouksia, keräämällä ja arkistoimalla sukua koskevaa tietoutta, selvittämällä suvun vaiheita sekä saattamalla tutkimustyön tulokset jäsenten tietoon ja luetteloimalla jatkuvasti suvun jäsenet.

Yhdistyksen jäseneksi voidaan hyväksyä jokainen, joka hyväksyy yhdistyksen tarkoituksen ja säännöt ja haluaa edistää sukuseuran tarkoituksen toteuttamista.

Koskelaisten sukuseuran pöytästandaari maksaa 40 euroa. Sen on suunnitellut Pentti Sipiläinen v. 1993. Sukuviirin käyttöönotosta kertoo tarkemmin lehti n:o 6. Taivaansiniseen taustaan punamustalla pohjalla oleva hopeinen palkki hakoineen kuvaa luoteesta kaakkoon virtaavaa Koskelan jokea, joessa olevaa saarta sekä viljantähkä viitteenä maan viljelykseen. Viirin voi tilata esim. lahjaksi Päivi Heimolalta p. 0400 952112 tai paivi.heimola(at)expodos.inet.fi.

KUTSU KOSKELAISTEN SUKUKOKOUKSEEN

Koskelaisten sukuseura ry:n kokous pidetään lauantaina 25.9. klo 14   Porvoossa Lundintalossa osoitteessa Aleksanterinkatu 11. Kokouksessa käsitellään sääntömääräiset asiat.

Tarjoilujen vuoksi Lea Lääperi kerää ennakkoilmoittautumiset mieluimmin sähköpostitse:

lea.laaperi(at)gmail.com  tai puhelimitse 040-5856413 viimeistään keskiviikkona 22.9.

Lämpimästi tervetuloa kokoukseen ja pitkästä aikaa tapaamaan sukua ihan kasvokkain!

Koskelaisten sukuseuran hallitus

< syyskuu 2021 >