Karjalan Liitto ry

Yhteistyökumppanit

Karjala-lehti

Karjalan Liitto ja Karjala Lehti Oy tekevät viestinnällistä yhteistyötä. Karjala-lehdessä on Karjalan Liiton viikoittainen palsta ja joka toinen viikko puolen sivun tietopaketti.
Karjalan Liittoon liittyvät uudet jäsenet saavat Karjala-lehden ilmaiseksi kuukauden ajaksi. Jos lehti kiinnostaa, voivat liiton uudet jäsenet tilata lehden puoleen hintaan puoleksi vuodeksi tai vuodeksi.
Kukin lehden haluava ottaa itse yhteyttä Karjala-lehteen, tilaukset@karjala-lehti.fi.
www.karjala-lehti.fi

Suomalaisen Kirjallisuuden Seura (SKS)

Suomalaisen Kirjallisuuden Seuran (SKS) alennusprosentti Karjalan Liiton jäsenille on 25 %. Se koskee kaikkia normaalihintaisia kirjoja ja sen voi hyödyntää Tiedekirjassa ja SKS:n verkkokirjakaupassa http://kirjat.finlit.fi/. Alennuksen saamiseksi on verkkokauppaan rekisteröityessä valittava Karjalan Liitto kohdassa Jäsenyydet.

Tiedekirja
Snellmaninkatu 13, Helsinki
p. (09) 635 177
Katso aukioloajat Tiedekirjan sivulta
SKS
:n myöntämät jäsenalennukset ovat voimassa Tiedekirjan kirjakaupassa ja SKS:n omassa verkkokirjakaupassa.

Viking Linen risteilyedut Karjalan Liiton jäsenille!

Viking Line tarjoaa Sinulle Karjalan Liiton jäsen edullisia risteilymatkoja. Valittavanasi on päivittäin useita reittivaihtoehtoja sekä kestoltaan eripituisia risteilymatkoja. Vietä päiväsi laivalla nauttien herkkupöytien tarjonnasta ja mukavasta viihteestä tai nouse maihin naapurimaidemme pääkaupungeissa; Tukholmassa tai Tallinnassa. Valitse mieleisesi ja astu laivaan!

Muista kertoa varauksen yhteydessä Karjalan Liiton jäsenyytesi, vaikka tekisit varauksen matkatoimiston kautta. Karjalan Liiton asiakasnumero on 333868. Hyödynnä myös Viking Linen sivuilla olevaa Merimatka-alennuskuponkia.

Holiday Club

Karjalan Liiton jäsenet saavat vähintään 15 %:n alennuksen Holiday Club -kylpylähotellien, Villas- ja Chalets-huoneistojen sekä loma-asuntojen päivän hinnoista. Lisäksi Holiday Club voi tarjota kampanjaluonteisesti lisäetuja.
Vuokaus: Karjalan Liitto ry:n jäsenet tekevät majoitusvaraukset sekä maksavat varaukset Holiday Clubin verkkokaupan kautta, osoitteessa holidayclub.fi
Varauksen yhteydessä tulee käyttää koodia: KARJALA15

Alennuksen saa vain tällä koodilla.

HF-klinikka - hierontaa ja liikuntavalmennusta

Karjalan Liiton jäsenille Karjala-kortilla 20 %:n alennus HF-klinikan palveluista.
www.hf-klinikka.fi

Opintokeskus Sivis

Karjalan Liitto saa koulutuksia ja kursseja varten tukea
Opintokeskus Sivikseltä.