Jäsenetuja

Tutustu yhteistyökumppaneidemme houkutteleviin tarjouksiin. Saat jäsenedut yhteistyökumppanin ilmoittamalla tavalla tai näyttämällä voimassa olevan Karjala-korttisi.

Yhteistyökumppanit

Holiday Club

Holiday Club antaa jäsenetuna Karjalan Liiton jäsenille Villas majoitusta 1.1.20211.1.2022 seuraavista Holiday Club kohteista:
Holiday Club Caribia, Turku
Holiday Club Vierumäki, Heinola
Holiday Club Saimaa, Lappeenranta
Holiday Club Himos, Jämsä
Holiday Club Katinkulta, Vuokatti
Holiday Club Kuusamon Tropiikki, Kuusamo
Holiday Club Salla, Salla
Holiday Club Saariselkä, Ivalo

Karjalan Liiton jäsenet saavat 50 % alennuksen Holiday Club Villas huoneistojen päivän majoitushinnasta kun varaus tehdään koodilla: KARJALA50 Holiday Clubin verkkokaupasta. (Koodi on voimassa 1.12.2020 alkaen.)

Holiday Club ei takaa majoitusten saatavuutta, vaan saatavuus määräytyy kulloinkin vapaana olevan majoituskapasiteetin mukaisesti.
Varaaja tekee itse varauksen ja maksaa majoituksen verkkokaupan kautta. Sovittu alennus huomioidaan hinnassa automaattisesti, kun varaaja käyttää edellä mainittua koodia.
Karjalan Liiton jäsenillä ei ole oikeutta antaa alennuskoodia kolmansien henkilöiden käyttöön. Mikäli Holiday Club epäilee väärinkäytöstä, informoi Holiday Club Karjalan Liittoa ja tilanneetta selvitetään.

Kalevala Koru Oy

Karjalan Liiton jäsenet saavat koodilla KL10 10 % alennuksen kaikista Kalevala Korun normaalihintaisista tuotteista (pois lukien lahjakortit) :
-    Kalevala Flagship Helsinki, Keskuskatu 1B
-    Kalevala Outlet Konala, Hankasuontie 11A
-    www.kalevala.fi  verkkokauppa

Edun saa myymälöissä näyttämällä koodia, ja verkkokaupassa syöttämällä koodin Lahjakortti- tai alennuskoodi-kenttään.

Suomalaisen Kirjallisuuden Seura (SKS)

Suomalaisen Kirjallisuuden Seuran (SKS) alennusprosentti Karjalan Liiton jäsenille on 25 %. Se koskee kaikkia normaalihintaisia kirjoja ja sen voi hyödyntää Tiedekirjassa ja SKS:n verkkokirjakaupassa http://kirjat.finlit.fi/. Alennuksen saamiseksi on tilauksen yhteydessä laitettava KARJALANLIITTO kohtaan, jossa kysytään koodia.

Tiedekirja
Snellmaninkatu 13, Helsinki
p. (09) 635 177
Katso aukioloajat Tiedekirjan sivulta
SKS
:n myöntämät jäsenalennukset ovat voimassa Tiedekirjan kirjakaupassa ja SKS:n omassa verkkokirjakaupassa.

Viking Linen risteilyedut Karjalan Liiton jäsenille!

Viking Line tarjoaa Sinulle Karjalan Liiton jäsen edullisia risteilymatkoja. Valittavanasi on päivittäin useita reittivaihtoehtoja sekä kestoltaan eripituisia risteilymatkoja. Vietä päiväsi laivalla nauttien herkkupöytien tarjonnasta ja mukavasta viihteestä tai nouse maihin naapurimaidemme pääkaupungeissa; Tukholmassa tai Tallinnassa. Valitse mieleisesi ja astu laivaan!

Ajankohtaiset jäsenedut sekä tuotetunnukset löydät Karjalan Liiton omilta sivuilta.
Kun varaat yhdistyksille ryhmämatkan,  muista kertoa varauksen yhteydessä Karjalan Liiton jäsenyytesi, vaikka tekisit varauksen
matkatoimiston kautta. Karjalan Liiton asiakasnumero on 333868.
Varaa ryhmämatkat täältä

HF-klinikka - hierontaa ja liikuntavalmennusta

Karjalan Liiton jäsenille Karjala-kortilla 20 %:n alennus HF-klinikan palveluista.
www.hf-klinikka.fi

Karjala-lehti

Karjalan Liitto ja Karjala Lehti Oy tekevät viestinnällistä yhteistyötä. Karjala-lehdessä on Karjalan Liiton viikoittainen palsta ja joka toinen viikko puolen sivun tietopaketti.
Karjalan Liittoon liittyvät uudet jäsenet saavat Karjala-lehden ilmaiseksi kuukauden ajaksi. Jos lehti kiinnostaa, voivat liiton uudet jäsenet tilata lehden puoleen hintaan puoleksi vuodeksi tai vuodeksi.
Kukin lehden haluava ottaa itse yhteyttä Karjala-lehteen, tilaukset@karjala-lehti.fi.
www.karjala-lehti.fi

Opintokeskus Sivis

Karjalan Liitto ja jäsenyhteisöt saavat koulutuksia ja kursseja varten tukea
Opintokeskus Sivikseltä.