Jäsenetuja

Tutustu yhteistyökumppaneidemme houkutteleviin tarjouksiin. Saat jäsenedut yhteistyökumppanin ilmoittamalla tavalla tai näyttämällä voimassa olevan Karjala-korttisi.

Yhteistyökumppanit

Otavamedia

Otavamedia tarjoaa kaikille Karjalan Liiton jäsenille lehtitilaukset etuhintaan. Saatte tilaukset jatkuvalla -30 % alennuksella, niin kauan kuin olette Karjalan Liiton jäsen.
Alennushintaisen tilauksen voitte tehdä itselle tai lahjaksi. Etu on merkittävä, sillä alennus jatkuu myös tilauksen uudistumisjakson jälkeen.

Kalevala Koru Oy

Karjalan Liiton jäsenet saavat koodilla KL10 10 % alennuksen kaikista Kalevala Korun normaalihintaisista tuotteista (pois lukien lahjakortit) :
-    Kalevala Flagship Helsinki, Keskuskatu 1B
-    Kalevala Outlet Konala, Hankasuontie 11A
-    www.kalevala.fi  verkkokauppa

Edun saa myymälöissä näyttämällä koodia, ja verkkokaupassa syöttämällä koodin Lahjakortti- tai alennuskoodi-kenttään.

Suomalaisen Kirjallisuuden Seura (SKS)

Suomalaisen Kirjallisuuden Seuran (SKS) alennusprosentti Karjalan Liiton jäsenille on 25 %. Se koskee kaikkia normaalihintaisia kirjoja ja sen voi hyödyntää Tiedekirjassa ja SKS:n verkkokirjakaupassa http://kirjat.finlit.fi/. Alennuksen saamiseksi on tilauksen yhteydessä laitettava KARJALANLIITTO kohtaan, jossa kysytään koodia.

Tiedekirja
Snellmaninkatu 13, Helsinki
p. (09) 635 177
Katso aukioloajat Tiedekirjan sivulta
SKS:n myöntämät jäsenalennukset ovat voimassa Tiedekirjan kirjakaupassa ja SKS:n omassa verkkokirjakaupassa.

Viking Linen risteilyedut Karjalan Liiton jäsenille!

Viking Line tarjoaa Sinulle Karjalan Liiton jäsen edullisia risteilymatkoja. Valittavanasi on päivittäin useita reittivaihtoehtoja sekä kestoltaan eripituisia risteilymatkoja. Vietä päiväsi laivalla nauttien herkkupöytien tarjonnasta ja mukavasta viihteestä tai nouse maihin naapurimaidemme pääkaupungeissa; Tukholmassa tai Tallinnassa. Valitse mieleisesi ja astu laivaan!

Ajankohtaiset jäsenedut sekä tuotetunnukset löydät Karjalan Liiton omilta sivuilta.
Kun varaat yhdistyksille ryhmämatkan,  muista kertoa varauksen yhteydessä Karjalan Liiton jäsenyytesi, vaikka tekisit varauksen
matkatoimiston kautta. Karjalan Liiton asiakasnumero on 333868.
Varaa ryhmämatkat täältä

HF-klinikka - hierontaa ja liikuntavalmennusta

Karjalan Liiton jäsenille Karjala-kortilla 15 %:n alennus HF-klinikan palveluista.
www.hf-klinikka.fi

Karjala-lehti

Karjalan Liitto osti Karjala-lehden julkaisuoikeudet ja brändin syksyllä 2022.

Opintokeskus Sivis

Karjalan Liitto ja jäsenyhteisöt saavat koulutuksia ja kursseja varten tukea
Opintokeskus Sivikseltä.

Kalevala Koru