Karhulan Karjalaiset ry

Seuramme tarkoitus on tehdä tunnetuksi Karjalaa ja karjalaista kulttuuria

Karhulan Karjalaisten syyskauden teema

"ilo pintaan vaikk syvän märkänis".

Syysretki 15.9 klo 16.00 Koivulan  Koskipuistoon oppaan kanssa.

Syksyn 2020 Tapahtumat

Lue lisää tapahtumista.

Tule mukaan joukkoon

Liity jäseneksi seuraamme

Matkoja, juhlia..

Lue lisää!

Johtokunta

Karhulan Karjalaiset ry toimii kotikunnassaan karjalaisten ja karjalaisuudesta kiinnostuneiden kulttuurijärjestönä. Seura tekee tunnetuksi Karjalaa ja karjalaisuutta sekä vaalii ja kehittää karjalaista kulttuuria.

Vuonna 1946 perustettu Karhulan Karjalaseura kuuluu Karjalan liittoon ja Karjalan Liiton Kymenlaakson piiriin. Seuran jäsenmäärä 1.1.2020 oli 69 jäsentä. Karhulan Karjalaiset kokoontuvat Tarinailtoihin Kodintalolla. Seura osallistuu Kymenlaakson piirin tapahtumiin ja vuosittaisiin Karjalaisiin kesäjuhliin, jotka seuraavan kerran ovat Raumalla 18.6-20.6.2021. Helsingin 2020 kesäjuhlat peruttu koronavirusepidemian takia.
Tulevat tapahtumat löytyvät Tapahtuma sivulta. Tietoa Karhulan Karjalaseuran aiemmasta toiminnasta löytyy Historia sivulta.

Liity jäseneksi!  Olet mukana karjalaisen kulttuurin ja perinnön säilyttämisessä.

Liittyä voi Tule mukaan sivulla

:

Karjalan Liitto järjestää kesäjuhlia, seuraavat kesäjuhlat järjestetään Raumalla 18.6-20.6.2021. Helsingin 2020 kesäjuhlat peruttu koronavirusepidemian takia.

< syyskuu 2020 >
matiketopelasu