Karjalan Liiton SieMie-puoti

SieMie-puoti Karjalatalolla Helsingin Käpylässä.

Karjalatalon pääsisäänkäynnin oikealla puolella on Karjalan Liiton SieMie-puoti, jossa on Karjalaan ja karjalaisuuteen liittyviä tuotteita.
Tuoteostojen lisäksi puodissa voi tehdä varauksia Karjalatalon tiloihin sekä ilmoittautua koulutuksiin ja tapahtumiin.

Karjalatalon SieMie-puoti on avoinna 1.1.2023 alkaen tiistaisin, keskiviikkoisin ja torstaisin klo 11.00–17.00. Heinäkuussa SieMie-puoti on kiinni.

Tilauksia voi tehdä puodin verkkokaupassa 24/7 ja puodin aukioloaikoina puhelimitse p. 044 7300 118. Puotiin saat yhteyden myös sähköpostitse: toimisto(at)karjalanliitto.fi. Puhelin- ja sähköpostitilaukset toimitamme postiennakolla.

Edullisimmin teet ostokset SieMie-puodin verkkokaupasta, joka on aina avoinna! Siirry SieMie-puotiin ostoksille!

Tervetuloa!

Käpylänkuja 1