Entiset Kivennapalaiset ry

Tuleha siekii mukkaa ja tuo kaveriiskii!

Tapahtumakalenteri 2019

Yhdistyksen hallitus

Toimintaa 2019-2014

Myö yhes kohta 70 vuotta

Kivennapa

Kartta ja tietoa Kivennavasta

Entiset Kivennapalaiset -yhdistys perustettiin vuonna 1950 yhdyssiteeksi pääkaupunkiseudulla asuville kivennapalaisille. Yhdistyksen tarkoitus on vaalia kivennapalaisuutta, karjalaista kulttuuria ja perinteitä. Rohkaisemme nuoria sukupolvia etsimään juuriaan ja identiteettiään.

Yhdistyksen toiminnan rungon muodostavat tapaamiset Karjalatalossa: vuosikokous, virpojaiset, syystapaaminen ja joulujuhla. Tapaamme toisiamme myös sukututkimuspiirissä, kevätretkellä ja monissa yhteisissä tapahtumissa Kivennapaseuran ja koko karjalaisen yhteisön kanssa. Tärkeä tehtävä on osallistuminen kyläkirjojen tekemiseen ja perinteen tallennus. Tilaisuuksissamme on tarjolla Kivennavasta ja karjalaisuudesta kertovia kirjoja sekä yhdistyksemme Ahokylmänkukka -kortteja ja -adresseja.

Tapahtumakalenteri 2019

Kesäkauden avajaisia vietämme sunnuntaina 2.6. ja päättäjäisiä sunnuntaina 1.9. karjalaisten kesäkodissa Villa Salmelassa, yhdessä pääkaupunkiseudun muiden karjalaisyhteisöjen väen kanssa. Kimppakyydin järjestämiseksi ota yhteys puheenjohtaja Seppo Henttiseen.

Osallistumme Kivennavan 73. Kihuihin Kangasalla 4.8.

Sukutututkimuspiiri kokoontuu taas syksyllä, ajankohta tarkentuu myöhemmin

Syystapaaminen sunnuntaina 6.10. klo 15 alkaen Karjalatalon Wiipuri-salissa

Joulujuhla sunnuntaina 15.12. klo 15 alkaen Karjalatalon Wiipuri-salissa

Tietoa yhdistyksemme aiemmasta toiminnasta löytyy Toiminta- ja Historia-sivuilta. Tulevat tapahtumat löytyvät myös Tapahtumat-sivuilta.

Tuleha siekii mukkaa!

Entiset Kivennapalaiset ry:n tapahtumakalenteri