Karjalan Liiton Satakunnan piiri ry

Karjalaisuus elää edelleen vahvana Satakunnassa!

Karjalan Liiton Satakunnan piiri on Karjalan Liiton alueellinen jäsenyhdistys, joka toimii yhdyselimenä alueensa karjalaisyhteisöjen sekä karjalaisuudesta kiinnostuneiden kulttuuriyhteisöjen ja Karjalan Liitto ry:n välillä. Piiri tukee ja tehostaa alueensa karjalaisyhteisöjen toimintaa, tekee Karjalaa ja karjalaisuutta monipuolisesti tunnetuksi sekä vaalii ja kehittää karjalaista kulttuuria. Piiri toimii myös Karjalan Liiton edunvalvojana toimialueellaan ja valvoo, että piirin ja liiton jäsenyhteisöt hoitavat velvoitteensa Karjalan Liittoa kohtaan.

Karjalan liiton kesäjuhlien 2021 Raumalla talkooilmoittautumislomake

Karjalan liiton Satakunnan piirin järjestämät Karjalan liiton kesäjuhlat järjestetään Raumalla 18.-20.6.2021. Kesäjuhlat lähestyvät kovaa vauhtia ja nyt aletaan kartoittamaan mahdollisten vapaaehtoisten eli talkooväen määrää. Pyydämme täyttämään oheisen lomakkeen, jossa ilmoitat, mitä olet halukas tai suostuvainen tekemään talkoissa.

Jos olet halukas/suostuvainen talkoisiin, niin palauta täältä löytyvä lomake joko sähköpostitse (matikka.antero(a)gmail.com) tai paperiversiona jollekin Rauman Karjalaisten toimihenkilölle viimeistään viimeistään su 2.11.2020 mennessä. Otamme sitten yhteyttä Teihin, kun paletti selkenee. Palkkiona on hyvä mieli, ruokailu ja mahdolliset talkootuntien määrällä jyvitetyt tuottoeurot omalle yhdistykselle.

Piirin hallituksen jäsenten yhteystiedot

Jäsenseurat