Nokian Karjala-Seura ry

Kuva otettu Hinttalan Karjalaisilta markkinoilta.

Ajankohtaista

14.10 Syysretki bussilla Sastamalaan / Liiton puheenjohtajan Pertti Hakasen info / kyselytunti. Alustava ohjelma, ruokailu Vehmaan tilalla ja tutustuminen Tyrvään Pyhän Olavin kirkkoon. Tiedostelut ja ilmoittautumiset Henrylle puh 0500766566.

Lue lisää!

Piirakoiden opastustilaisuus

Karjalan piirakoita pulikoidaan seuraavan kerran 15.10 klo 16:30 ja 17:30 SPR:n tiloissa. Ilm. puh 0503110911/Satu

Kuvagalleria

Tapahtumat

Nokian Karjala-Seuran syyskokouksen 6.11 jälkeen klo 18:30, Tuomas Salminen kertoo aiheesta Mannerheim ja ortodoksinen kirkko. Tilaisuus on kaikille avoin tilaisuus SPR:n tiloissa.

Nokian Karjala-Seura

Nokian Karjala-Seura ry, joka on perustettu 25.10.1945, toimii karjalaisen ja kalevalaisen kulttuurin ja perinteen vaalijana ja siirtäjänä tuleville sukupolville. Se pyrkii kulkemaan mukana ajassa ja tekee näin ollen kiinteää yhteistyötä Nokian Karjalaisen Nuorisoseuran sekä Karjalaisseurojen Tampereen piiriin kuuluvien muiden karjalaisseurojen kanssa. Yhteistyötä tehdään lisäksi  mm. Nokian kaupungin kulttuuritoimen ja seurakunnan kumppaneina. Yhteistyötä pyritään laajentamaan myös pitäjä- ja sukuseurojen suuntaan.

< joulukuu 2019 >
matiketopelasu