Nokian Karjala-Seura ry

Kuva otettu Hinttalan Karjalaisilta markkinoilta.

Ajankohtaista

15.3 osallistumme Talvisodan päättymisen muistotapahtumaan Tampereella Kalevan kirkossa. Tilaisuus alkaa messulla klo 10:00 ja jatkuu sen jälkeen ohjelmallisena klo 11:15

Lue lisää!

Piirakoiden opastustilaisuus

Karjalan piirakoita pulikoidaan seuraavan kerran 8.4 klo 16:00 ja 17:30 SPR:n tiloissa. Ilm. puh 0503110911/Satu

Kuvagalleria

Tapahtumat

Nokian Karjala-Seuran kevätkokouksen 25.3 jälkeen klo 18:30, Aino Nenonen kertoo kansallispuvusta ja sen historiasta. Tilaisuus on kaikille avoin tilaisuus SPR:n tiloissa.

Nokian Karjala-Seura

Nokian Karjala-Seura ry, joka on perustettu 25.10.1945, toimii karjalaisen ja kalevalaisen kulttuurin ja perinteen vaalijana ja siirtäjänä tuleville sukupolville. Se pyrkii kulkemaan mukana ajassa ja tekee näin ollen kiinteää yhteistyötä Nokian Karjalaisen Nuorisoseuran sekä Karjalaisseurojen Tampereen piiriin kuuluvien muiden karjalaisseurojen kanssa. Yhteistyötä tehdään lisäksi  mm. Nokian kaupungin kulttuuritoimen ja seurakunnan kumppaneina. Yhteistyötä pyritään laajentamaan myös pitäjä- ja sukuseurojen suuntaan.

< syyskuu 2020 >
matiketopelasu