Järvenpään Karjala Seura ry

Tule mukaan yhdistykseemme

Liittymislomake

Kuvagalleria

Kaleva-juhlassa 28.2.2023 Myllytien toimintakeskuksen sali täyttyi yleisöstä. Puheenjohtajamme Lasse Savolaisen tervetulosanojen jälkeen saimme tervehdyksen Järvenpään kultturijohtaja Pirre Raijakselta. Esiintymässä olivat Ajattomat-kuoro, näytteljä ja taidepedagogi Eero Ojala, haitaristi Heikki Romppanen, lausuntaa harrastava Antti Mäki ja Keskisen-Uudenmaan musiikkiopiston opiskeljoiden sellorymä johtajanaan Heikki Kulo. Eija Vilppaan asemasta Vuokko Mäki juonsi tilaisuuden. Karjalaisten laulun jälkeen nautittiin Järvenpään kaupungin tarjoamat piirakka- ja pullakahvit.

Allaolevat kuvat otti Lothar Mallon

Puurojuhlassa 1.12.2022 saimme vieraaksemme Karjalan Liiton uuden toiminnajohtajan Terhi Pietiläisen. Hän kertoi Liiton tulevaisuuden suunnitelmista.

Valoa Jäkeen -tapahtumassa Seppo Hovi tarinoi ja musisoi 3.11.2022. Seppo hurmasi yleisönsä ja Myllytien toimintakeskuksen ruokasali oli lähes täynnä.

Kuvat Lothar Mallon.

Markku Ronkaiselle luovutettiin Karjalan Liiton pronssinen ansiomerkki syyskokouksessa 6.10.2022.

Kuva: Hanna Mäki

Pekka Kärnälle myönnettiin vuonna 2021 Karjalan Liiton kultainen ansiomerkki. Seura onnitteli Pekkaa kevätkokouksessaan 7.4.2022.

Kuva: Markku Ronkainen