Karjalan Liiton jäsensedut

Karjalan Liiton jäsenet saavat Karjala-kortin, Karjalan Kunnaat -jäsenlehden painetttuna tai verkkolehtenä sekä yhteistyökumppaneiden tuotteita. Jäsenet saavat myös alennuksia salivuokrista Karjalatalossa Helsingissä. Jos toimit liiton jossakin jäsenyhteisössä puheenjohtajana tai sihteerinä saat sähköisen uutiskirjeen 8-10 kertaa vuodessa.

Karjala-kortti - Karjalan Liiton jäsenkortti

Karjalan Liiton jäsenkortti, Karjala-kortti kertoo, että kuulut laajaan karjalaiseen yhteisöön. Liittymällä johonkin liiton jäsenseuraan ja maksamalla jäsenmaksun, saat Karjala-kortin ja pääset nauttimaan monista liiton  eduista.
Jäsenenä saat neljä kertaa vuodessa ilmestyvän Karjalan Kunnaat -jäsenlehden, alennuksia kesäjuhlien pääsylipuista, kursseista, matkoista, erilaisista tilaisuuksista ja monista liiton myyntituotteista. Etuja hyödyntämällä säästät selvää rahaa.

Seuraava, vuoden voimassa oleva Karjala-kortti lähetetään kaikille Karjalan Liiton  jäsenmaksun maksaneille Karjalan Kunnaat -jäsenlehden yhteydessä toukokuussa 2018.

Karjala-kortilla saat lisäksi alennuksia yhteistyökumppaniemme tuotteista. Liitto tekee yhteistyötä mm. Viking Linen ja Suomalaisen Kirjallisuuden Seuran kanssa.

Yksittäisten jäsenetujen lisäksi yhteistyökumppanimme ovat tukemassa lehtiemme painatuskuluja ilmoituksin ja jäsenetujen käytön osana. Liiton jäsenistölle tiedotetaan muuttuvista ja erityistarjouksina saatavista jäseneduista lehdissämme ja verkkosivuillamme. Seuraa myös yhteistyöyritystemme ilmoittelua internetissä ja muissa tiedotteissa.

Lisätietoja Karjalan Liitosta, p. (09) 7288 170, sähköposti: toimisto(at)karjalanliitto.fi.

Karjalan Kunnaat -jäsenlehti

Karjalan Liiton jäsenet saavat neljä kertaa vuodessa Karjalan Kunnaat -jäsenlehden. Lehti toimitetaan kaikille niille, jotka ovat maksaneet Karjalan Liiton jäsenmaksun. Karjalan Kunnaat -verkkolehti on vaihtoehto painetulle julkaisulle.
Tilaa Karjalan Kunnaat -verkkolehti täältä

Karjalan Kunnaat -lehti käsittelee karjalaista kulttuuria ja ajankohtaisia karjalaisia asioita, sekä kertoo jäsenkuntaa koskevista aiheista ja tulevista tapahtumista.

Karjalan Kunnaat on Karjalan Liiton jäsenlehti

Yhteistyökumppanit:

Karjala-lehti

Karjalan Liitto ja Karjala Lehti Oy tekevät viestinnällistä yhteistyötä. Karjala-lehdessä on Karjalan Liiton viikoittainen palsta ja joka toinen viikko puolen sivun tietopaketti.
Karjalan Liittoon liittyvät uudet jäsenet saavat Karjala-lehden ilmaiseksi kuukauden ajaksi. Jos lehti kiinnostaa, voivat liiton uudet jäsenet tilata lehden puoleen hintaan puoleksi vuodeksi tai vuodeksi.
Kukin lehden haluava ottaa itse yhteyttä Karjala-lehteen, tilaukset@karjala-lehti.fi.
www.karjala-lehti.fi

Suomalaisen Kirjallisuuden Seura (SKS)

Suomalaisen Kirjallisuuden Seuran (SKS) alennusprosentti Karjalan Liiton jäsenille on 25 %. Se koskee kaikkia normaalihintaisia kirjoja ja sen voi hyödyntää Tiedekirjassa ja SKS:n verkkokirjakaupassa http://kirjat.finlit.fi. Alennuksen saamiseksi on verkkokauppaan rekisteröityessä valittava Karjalan Liitto kohdassa Jäsenyydet.

Tiedekirja
Snellmaninkatu 13, Helsinki
p. (09) 635 177
Katso aukioloajat Tiedekirjan sivulta
SKS:n verkkokirjakauppaan
SKS:n myöntämät jäsenalennukset ovat voimassa Tiedekirjan kirjakaupassa ja SKS:n omassa verkkokirjakaupassa.

Viking Linen risteilyedut Karjalan Liiton jäsenille!

Viking Line tarjoaa Sinulle Karjalan Liiton jäsen edullisia risteilymatkoja. Valittavanasi on päivittäin useita reittivaihtoehtoja sekä kestoltaan eripituisia risteilymatkoja. Vietä päiväsi laivalla nauttien herkkupöytiemme tarjonnasta ja mukavasta viihteestä tai nouse maihin naapurimaidemme pääkaupungeissa; Tukholmassa tai Tallinnassa. Valitse mieleisesi ja astu laivaan!

Kun varaat yhdistykselle ryhmämatkaa, mainitse virkailijalle, että kuulutte Karjalan Liittoon. Mianiste myös aina Karjalan Liiton asiakasnumero 333868, niin saatte voimassaolevat sopimusalennukset. Tee tämä myös silloin, kun varatta matkaa matkatoimiston kautta.

Voit varata matkan suoraan osoitteesta:

Opintokeskus Sivis

Karjalan Liitto saa tukea Opintokeskus Sivikseltä kurssien ja koulutusten järjestämiseen. Tukea jaetaan liiton piireille.
Opintokeskus Sivis