Karjalan Liiton jäsenedut

Karjalan Liiton jäsenet saavat Karjalan Kunnaat -jäsenlehden painettuna tai verkkolehtenä sekä yhteistyökumppaneiden tuotteita. Jäsenet saavat myös alennuksia salivuokrista Karjalatalossa Helsingissä, jossa myös Karjalan Liiton toimisto sijaitsee. Jos toimit liiton jossakin jäsenyhteisössä esimerkiksi puheenjohtajana tai sihteerinä, saat myös sähköisen uutiskirjeen usieta kertoja vuodessa.

Karjalan Kunnaat -jäsenlehti

Karjalan Liiton jäsenet saavat neljä kertaa vuodessa Karjalan Kunnaat -jäsenlehden. Lehti toimitetaan kaikille niille, jotka ovat maksaneet Karjalan Liiton jäsenmaksun. Karjalan Kunnaat -verkkolehti on vaihtoehto painetulle julkaisulle.

TILAA KARJALAN KUNNAAT -VERKKOLEHTI TÄÄLTÄ

Pääset lukemaan Karjalan Kunnaat -verkkolehteä osoitteessa www.lukusali.fi. Käyttäjätunnuksena toimii sukunimesi isolla alkukirjaimella (esim. Meikäläinen) ja salasanasi on jäsennumerosi.

Karjalan Kunnaat -lehti käsittelee karjalaista kulttuuria ja ajankohtaisia karjalaisia asioita, sekä kertoo jäsenkuntaa koskevista aiheista ja tulevista tapahtumista.

Karjalan Kunnaat 1/2021

Karjala-kortti - Karjalan Liiton jäsenkortti

Karjalan Liiton jäsenkortti Karjala-kortti kertoo, että kuulut laajaan karjalaiseen yhteisöön. Liittymällä johonkin liiton jäsenseuraan ja maksamalla jäsenmaksun, saat Karjala-kortin ja pääset nauttimaan liiton monista eduista.
Jäsenenä saat neljä kertaa vuodessa ilmestyvän Karjalan Kunnaat -jäsenlehden, alennuksia kesäjuhlien pääsylipuista, kursseista, matkoista, erilaisista tilaisuuksista ja monista liiton myyntituotteista. Etuja hyödyntämällä säästät selvää rahaa.

Vuoden voimassa oleva Karjala-kortti lähetetään kaikille Karjalan Liiton  jäsenmaksun maksaneille Karjalan Kunnaat -jäsenlehden yhteydessä keväisin toukokuussa.

Karjala-kortilla saat lisäksi alennuksia yhteistyökumppaniemme tuotteista. Liitto tekee yhteistyötä mm. Viking Linen, Holiday Clubin ja Suomalaisen Kirjallisuuden Seuran kanssa. Yksittäisten jäsenetujen lisäksi yhteistyökumppanimme ovat tukemassa lehtiemme painatuskuluja ilmoituksin ja jäsenetujen käytön osana. Liiton jäsenistölle tiedotetaan muuttuvista ja erityistarjouksina saatavista jäseneduista lehdissämme ja verkkosivuillamme. Seuraa myös yhteistyöyritystemme ilmoittelua internetissä ja muissa tiedotteissa.

Lisätietoja Karjalan Liitosta, p. 09 7288 170, sähköposti: toimisto(at)karjalanliitto.fi.

Yhteistyökumppanit

BookBeat

Nyt saat kokeilla Suomen suosituinta äänikirjapalvelua täysin maksutta 1 kuukauden ajan (arvo 19,99 €)! Kokeilujakson aikana saat kuunnella ja lukea niin paljon kirjoja kuin haluat!
BookBeat on ääni- ja e-kirjasovellus, jossa voit kuunnella ja lukea ääni- ja e-kirjoja älypuhelimellasi tai tabletillasi. Meiltä löytyy kirjoja kaiken ikäisille ja kaikkiin makuihin!

Lunasta etu: https://www.bookbeat.fi/?koodi=talvi2021

Edun ehdot: Etu on voimassa 30.4.2021 asti ja koskee vain uusia BookBeat-asiakkaita. Kokeilujakson jälkeen tilaus jatkuu automaattisesti valitsemasi paketin mukaisesti. BookBeatilla ei ole sitovaa määräaikaa, voit milloin tahansa lopettaa tilauksesi.

Holiday Club

Holiday Club antaa jäsenetuna Karjalan Liiton jäsenille Villas majoitusta 1.1.2021–1.1.2022 seuraavista Holiday Club -kohteista:
Holiday Club Caribia, Turku
Holiday Club Vierumäki, Heinola
Holiday Club Saimaa, Lappeenranta
Holiday Club Himos, Jämsä
Holiday Club Katinkulta, Vuokatti
Holiday Club Kuusamon Tropiikki, Kuusamo
Holiday Club Salla, Salla
Holiday Club Saariselkä, Ivalo

Karjalan Liiton jäsenet saavat 50 % alennuksen Holiday Club Villas -huoneistojen päivän majoitushinnasta, kun varaus tehdään koodilla KARJALA50 Holiday Clubin verkkokaupasta.

Holiday Club ei takaa majoitusten saatavuutta, vaan saatavuus määräytyy kulloinkin vapaana olevan majoituskapasiteetin mukaisesti.
Varaaja tekee itse varauksen ja maksaa majoituksen verkkokaupan kautta. Sovittu alennus huomioidaan hinnassa automaattisesti, kun varaaja käyttää edellä mainittua koodia.

Karjalan Liiton jäsenillä ei ole oikeutta antaa alennuskoodia kolmansien henkilöiden käyttöön. Mikäli Holiday Club epäilee väärinkäytöstä, informoi Holiday Club Karjalan Liittoa ja tilannetta selvitetään yhdessä.

Kalevala Koru Oy

Karjalan Liiton jäsenet saavat koodilla KL10 10 % alennuksen kaikista Kalevala Korun normaalihintaisista tuotteista (pois lukien lahjakortit) :
-    Kalevala Flagship Helsinki, Keskuskatu 1B
-    Kalevala Outlet Konala, Hankasuontie 11A
-    www.kalevala.fi  verkkokauppa

Edun saa myymälöissä näyttämällä koodia, ja verkkokaupassa syöttämällä koodin Lahjakortti- tai alennuskoodi-kenttään.

Suomalaisen Kirjallisuuden Seura (SKS)

Suomalaisen Kirjallisuuden Seuran (SKS) alennusprosentti Karjalan Liiton jäsenille on 25 %. Se koskee kaikkia normaalihintaisia kirjoja ja sen voi hyödyntää Tiedekirjassa ja SKS:n verkkokirjakaupassa http://kirjat.finlit.fi/. Alennuksen saamiseksi on tilauksen yhteydessä laitettava KARJALANLIITTO kohtaan, jossa kysytään koodia.

Tiedekirja
Snellmaninkatu 13, Helsinki
p. (09) 635 177
Katso aukioloajat Tiedekirjan sivulta
SKS:n myöntämät jäsenalennukset ovat voimassa Tiedekirjan kirjakaupassa ja SKS:n omassa verkkokirjakaupassa.

Viking Linen risteilyedut Karjalan Liiton jäsenille!

Viking Line tarjoaa Sinulle Karjalan Liiton jäsen edullisia risteilymatkoja. Valittavanasi on päivittäin useita reittivaihtoehtoja sekä kestoltaan eripituisia risteilymatkoja. Vietä päiväsi laivalla nauttien herkkupöytien tarjonnasta ja mukavasta viihteestä tai nouse maihin naapurimaidemme pääkaupungeissa; Tukholmassa tai Tallinnassa. Valitse mieleisesi ja astu laivaan!

Muista kertoa varauksen yhteydessä Karjalan Liiton jäsenyytesi, vaikka tekisit varauksen matkatoimiston kautta. Karjalan Liiton asiakasnumero on 333868. Hyödynnä myös Viking Linen sivuilla olevaa Merimatka-alennuskuponkia.

HF-klinikka - hierontaa ja liikuntavalmennusta

Karjalan Liiton jäsenille Karjala-kortilla 20 %:n alennus HF-klinikan palveluista.
www.hf-klinikka.fi

Karjala-lehti

Karjalan Liitto ja Karjala Lehti Oy tekevät viestinnällistä yhteistyötä. Karjala-lehdessä on Karjalan Liiton viikoittainen palsta ja joka toinen viikko puolen sivun tietopaketti.
Karjalan Liittoon liittyvät uudet jäsenet saavat Karjala-lehden ilmaiseksi kuukauden ajaksi. Jos lehti kiinnostaa, voivat liiton uudet jäsenet tilata lehden puoleen hintaan puoleksi vuodeksi tai vuodeksi.
Kukin lehden haluava ottaa itse yhteyttä Karjala-lehteen, tilaukset@karjala-lehti.fi.
www.karjala-lehti.fi

Opintokeskus Sivis

Karjalan Liitto saa koulutuksia ja kursseja varten tukea Opintokeskus Sivikseltä. Keskusliittona Karjalan Liitto jakaa vuosittain piireille opintojaksotukea.