Keuruun Karjalaseura

- karjalaisten yhdyssiteenä jo vuodesta 1946

Tervetuloa mukaan Keuruun Karjalaseuran toimintaan!

Ajankohtaista

Maakirkko su 28.8. klo 13 Karjalatalolla. Kesäteatteri Kyyjärvellä su 7.8.Ilm Leila Mäkelä 0400-772640. Evakkovaunu Haapamäen Höyryveturipuistossa 31.10. asti. Saimaan kierros -retki 13-14.7. oli monipuolinen ja mielenkiintoinen. Kiitos taas Matka-Mäkelä/Tiina ja Arto! Koko perheen tapahtumapäivässä Karjalatalolla 12.7. oli väkeä yli 50 henkeä. Vetonauloina mm Sintti-poni ja hieno Moskvits. Luontoretki ti 7.6. klo 14 Karjalatalon ympäristöön (Murhalammit ym), oppaana Keurusseudun Luonnonystävien pj Jouko Pihlainen houkutteli mukaan noin 30 eri ikäistä osallistujaa. Mielenkiintoisena haasteena jatkamme tänäkin vuonna vuosikymmenten aikana kertyneen aineiston arkistointitalkoita. Pyrimme myös tukemaan omien juurien etsintää. Hallituksemme jäsen Markku Rämö toimii tukihenkilönä sukujuurien selvittämisessä.

Lue lisää!

Toiminta

Toimintamme on kaikille avointa. Tapaamme useimmiten Pisarassa, Keuruuntie 16, Seuran omistamalla Karjalatalolla tai seurakuntakeskuksessa. Teemme mm. kotiseutu- ja teatterimatkoja. Arvostamme yhteistyötä paikallisten ja muidenkin toimijoiden kanssa. Seuramme on Karjalan Liiton jäsen ja teemme yhteistyötä Liiton Keski-Suomen piirin kanssa. Keuruun Karjalaseuran toiminnasta huolehtii 11 jäseninen hallitus.

Tule mukaan

Keuruun Karjalaseurassa oli vuoden 2021 lopussa 142 jäsentä.

Seura on toiminut karjalaisten yhdyssiteenä jo vuodesta 1946

Yhteystiedot

Keuruun Karjalaseuran puheenjohtajana toimii Pekka Vanhanen, varapuheenjohtajana Hellevi Sipponen, sihteerinä Riitta Vanhanen, rahastonhoitajana Ritva Pihlainen, jäsenvastaavana Helena Hirvenlahti ja sukututkimustukihenkilönä Markku Rämö

< syyskuu 2022 >