Onko teidän seuranne "Viikon seura"?

Karjalan Liittoon kuuluu yhteensä noin 340 jäsenseuraa, jotka tekevät hienoa työtään yhteisen asiamme eteen. Tähän joukkoon kuuluu erikokoisia Karjala-seuroja, pitäjäseuroja ja sukuseuroja.

Liiton uusi puheenjohtaja Outi Örn haluaa tutustua tarkemmin näiden seurojen toimintaan ja tuoda tätä seurojen tekemää tärkeää työtä tutuksi myös laajemmin. Tarkoituksena on vuoden 2021 aikana nostaa kerran viikossa aina yksi seura tarkempaan esittelyyn Karjalan Liiton Facebook-sivulla sekä koota esittelyt myös Liiton internet-sivuille.

Nämä esiteltävät seurat ovat nyt etsinnässä. Piiri- ja liittoyhdistysten sekä jäsenseurojen puheenjohtajille on lähtenyt kysely asiaan liittyen. Kyselyn kautta seuroilla on mahdollisuus ilmoittautua mukaan Viikon seura -kampanjaan kertomalla seurasta ja sen toiminnasta. Mukaan voi ilmoittautua jo nyt tai myöhemmin vuoden 2021 aikana.

Kootkaa siis seuranne hallitus tai aktiivit koolle ja pohtikaa mitä haluatte kertoa työstänne niin uudelle puheenjohtajalle kuin koko karjalaiselle yhteisölle. Toiveena on, että esiin voidaan nostaa vuoden aikana eri kokoisia, erilaisia ja eri puolilla Suomea toimivia seuroja. Karjalaisen kulttuurin ja toimintamme monipuolisuus on rikkautemme. Annetaan sen näkyä!

Vastaa kysymyksiimme täällä!