Jäsenyhteisöjen osallistumiset tapahtumiin

Karjala-matkailutapahtuma 22.9.2018

Karjalatalolla järjestetään lauantaina 22.9. klo 11-15  Karjala-matkailutapahtuma, jossa tehdään tutuksi Karjaloihin suuntautuvaa matkailua ja matkailumahdollisuuksia. Jäsenyhteisöt ovat tervetulleita mukaan kertomaan retkistä ja matkoista, joita he järjestävät Karjalaan ja jotka ovat avoimia kaikille kiinnostuneille. Kiinnostavaa on saada tietoa myös kunkin pitäjän alueella olevista ruoka- ja majoituspaikoista ja nähtävyyksistä.

Jäsenyhteisöille esittelypisteet ovat maksuttomia ja varaukset tehdään  13.9. mennessä, toimisto@karjalanliitto.fi, p. 09 7288 170. Tilaisuus liittyy matkailuun, joten siellä ei ole muuta tuotemyyntiä. Tapahtuma korvaa aiemmin ilmoitetun Karjala-matkamessut-tilaisuuden. Tilaisuudessa on mukana muutamia matkatoimistoja, Karjala-lehti ja Karjalan Liitto. Lisäksi ohjelmassa on mm. matkailuun liittyviä tietoiskuja ja toimittaja Arvo Tuomisen Karjala-aiheinen luento. Ravintola Karelia on avoinna.

Tapahtuman järjestää Karjala-lehti ja Karjalan Liitto.

Lisätiedot: Mervi Piipponen, mervi.piipponen@karjalanliitto.fi, p. 09  7288 170.