Terijoki-seura ry

Terijoen pitäjäseura

Vaalimme Terijoen rikasta kulttuuriperintöä

Terijoki-seura ry on perustettu 27.10. 1977 ja sen tarkoituksena on toimia entisen Terijoen kunnan alueella asuneiden ja heidän jälkeläistensä sekä Terijoesta kiinnostuneiden henkilöiden keskinäisenä yhdyssiteenä. Seura vaalii Terijoen muistoa, tekee toiminnallaan tunnetuksi Terijokea ja tallettaa Terijoen historiaan liittyviä kultuuriarvoja.

Terijokelaisten talvipäivä

Aika: Lauantai 14.3.2020 klo 14
Paikka: Järvenpään Seurakuntatalo, Kirkkotie 1

Tapahtuman teemana on 80 vuotta terijokelaistoimitaa, johon kuuluvat niin matkat menetetylle kotiseudulle kuin tapaamiset ja juhlat uusilla asuinsijoilla. Toimintaa on jatkunut jo 80 vuotta ja nyt on hyvä hetki pysähtyä katsomaan ja muistelemaan vuosikymmenien varrella syntyneitä muistoja. Lopuksi tarjotaan kahvit. Jos kaapistasi löytyy kansallis- tai kansanpuku, pue se yllesi juhlan kunniaksi. Jos puku on jäänyt pieneksi, voit pukea puvun jonkin osan päällesi ja tuulettaa sitä. Tilaisuuteen on vapaa  pääsy.

Terijoki-seuran ry:n vuosikokous

Aika: Keskiviikko 1.4.2020 klo 17.30
Paikka: Ravintola Zinnkeller, Meritullinkatu 25, Helsinki

Kokouksessa käsitellään seuran sääntöjen 10 §:n mukaiset asiat. Kokouksen jälkeen tarjolla pientä iltapalaa.

Terijoki-juhla

Aika: Lauantai 26.9.2020