Terijoki-seura ry

Terijoen pitäjäseura

Vaalimme Terijoen rikasta kulttuuriperintöä

Terijoki-seura ry on perustettu 27.10. 1977 ja sen tarkoituksena on toimia entisen Terijoen kunnan alueella asuneiden ja heidän jälkeläistensä sekä Terijoesta kiinnostuneiden henkilöiden keskinäisenä yhdyssiteenä. Seura vaalii Terijoen muistoa, tekee toiminnallaan tunnetuksi Terijokea ja tallettaa Terijoen historiaan liittyviä kultuuriarvoja.

Terijoki-seuran ry:n vuosikokous - Uusi ajankohta!

Lauantaina 10.10.2020 klo 14.00 ravintola Zinnkellerissä (Meritullinkatu 25, Helsinki). Kokouksessa käsitellään seuran sääntöjen 10 §:n mukaiset asiat.

Älä tule vuosikokoukseen sairaana, sairautta epäilevänä tai karanteenissa altistuksen tai sairauden vuoksi olevana. Kokouksessa pyri pitämään vähintään 1–1,5 m etäisyyttä muihin paikallaolijoihin. Noudata myös ajankohtana viranomaisten antamia muita mahdollisia ohjeita.

Vuoden 2020 Terijoki-juhla

Järvenpään Seurojentalolla 26.9.2020 pidettäväksi ilmoitettu vuoden 2020 Terijoki-juhla on vallitsevan epidemiatilanteen takia peruttu. Pitäjäjuhlan sijaan toteutetaan juhlan ohjelmaa mukaileva videotallenne, joka julkaistaan kaikkien nähtäville Terijoki.fi -internetsivuilla sekä Facebookin Terijoki-ryhmässä. Videotallenteen julkaisuajankohdaksi on suunniteltu lokakuu, tarkka ajankohta tullaan ilmoittamaan myöhemmin.