Ravintola Sylvi

Käpylänkuja 1, Helsinki

Lounasta tarjolla klo 11–14 arkisin. Tervetuloa!

Lounashinnat 1.1.2024 alkaen:

• Lounas 13,50 e
  • Keittolounas 12,10 e
  • Eläkeläislounas 12,20 e
  • Lapset 1-10 v. 1,20 e/ikävuosi

Ravintola Sylvin lounaslistat

Lounaslistat

Rakkaudella
Sylvi

Tiedote 31.10.2022

Ravintola Sylvi avaa ovensa Karjalatalossa tiistaina 1.11.2022 klo 11.00. Aiemmin tiloissa toimi ravintola Karelia.

Alkuun Sylvi tarjoilee arkilounasta klo 11-14, mutta tiedottaa heti, kun ilta- ja viikonloppukonsepti on valmis avattavaksi.

Ravintola Sylvin toimintaa pyörittää Prandia Lunchering Oy.

- - - - -

Tiedote 14.10.2022

Prandia Lunchering Oy aloittaa Karjalatalon uutena ravintoloitsijana marraskuussa

Ravintola Karelian viimeisin yrittäjä lopetti toimintansa kesällä 2022. Ravintolatoiminnasta kiinnostuneita ilmoittautui alkusyksystä useita ja Karjalaisten Heimotalon Oy:n hallitus pyysi heiltä tarjoukset sekä haastatteli kiinnostuneita.

Uudeksi ravintoloitsijaksi on valittu Prandia Lunchering Oy. Kyseisen toimijan pitkä kokemus ja asiantunteva ote vakuutti Heimotalon hallituksen. Maiju Leisti Prandialta kertoo, että he rakastavat ruokaa ja kaikkea siihen liittyvää.

”Ideoimme jatkuvasti uutta ja seuraamme trendejä sekä huomioimme alati muuttuvia asiakkaiden kulutustottumuksia. Kunnioitamme myös perinteitä ja osaamme valmistaa perinneruokia. Huomioimme aina talon asiakkaat menusuunnittelussamme. Me valmistamme mahdollisimman paljon alusta loppuun ruokatuotteet itse ja vältämme eineksiä ja pakasteita. Tämä takaa ruoan maistuvuuden, tuoreuden ja laadun”, karjalaisjuurinen Leisti täsmentää.

Uusi ravintoloitsija aloittaa toimintansa marraskuussa. Palvelun sisällöstä, ravintolan aukioloajoista ja muista yksityiskohdista tiedotetaan myöhemmin. Mahdollisista tilaisuuksien tarjoiluista voi kuitenkin jo nyt olla yhteydessä osoitteeseen sylvi@prandia.fi.

Lisätiedot: Karjalan Liiton sekä Karjalaisten Heimotalo Oy:n hallituksen puheenjohtaja Outi Örn, outi.orn@karjalanliitto.fi.

Outi Örn
Karjalan Liitto