Karjalaisseurojen Salon piiri ry

Ajankohtaista

Kyykkäkilpailut ja liikuntapäivää vietettiin kauniissa syyssäässä Kuusjoen koulun kentällä lauantaina 19.9.2020

Lue lisää!

Tapahtumat

Piirin kevät- ja syyskokoukset pidetään lauantaina 14.11.2020 klo 12:00 Salon kirjaston Laurinsalissa! TERVETULOA!

Kuvagalleria täydentyy vuoden 2020 aikana kunhan kuvia otetaan

KARJALAISET KESÄJUHLAT 2021 RAUMALLA

Karjalaiset kesajuhlat

Karjalaan jääneiden vainajien muistomerkit

Karjalaisseurojen Salon piiri ry vaalii karjalaista kulttuuria, tekee tunnetuksi Karjalaa ja karjalaisia koskevia kysymyksiä sekä toimii yhdyselimenä piirin toiminta-alueen karjalais- yhteisöjen ja Karjalan Liitto ry:n välillä. Meille ovat tärkeitä Karjalan Liiton arvot: karjalaisuus, yhteisöllisyys ja elämänmyönteisyys.

Piiri valvoo ja tukee alueella toimivien seurojen toimintaa. Piiriin toiminta- alueeseen kuuluu 8 aktiivista jäsenseuraa: Halikko, Koski, Kuusjoki, Marttila, Perniö, Salo, Somero ja Suomusjärvi. Teemme yhteistyötä kaupunkien, kuntien, seurakuntien ja muiden alueen yhteisöjen kanssa.

Järjestämme vuosittain perinteisen kirkkopyhän eri seurojen alueella, luontotapahtuman, kyykkäkilpailut, perinneruoka- pidot, piirakkakurssit, tanssiaiset, retkiä, näyttelyitä jne.

Piirin hallituksessa on edustaja jokaisesta jäsenseurasta.

Karjalaisseurat toivottavat niin vanhat kuin uudetkin jäsenet tervetulleiksi mukaan tutustumaan ja osallistumaan paikallisseuran ja piirin toimintaan karjalaisen kulttuurin parissa!

Kaikki karjalaisuudesta kiinnostuneet ovat tervetuleita mukaan toimintaamme.

< joulukuu 2020 >
matiketopelasu