Karjalaisseurojen Salon piiri ry

Syksyn tapahtumia JOULUKONSERTTIMATKA 17.12!

Lue lisää!

Kuvagalleria on täydentyvä!

kARJALAISET KESÄJUHLAT RAUMALLA 17-19.6.2022

Karjalaiset kesajuhlat

Karjalaan jääneiden vainajien muistomerkit

Karjalaisseurojen Salon piiri ry vaalii karjalaista kulttuuria, tekee tunnetuksi Karjalaa ja karjalaisia koskevia kysymyksiä sekä toimii yhdyselimenä piirin toiminta-alueen karjalais- yhteisöjen ja Karjalan Liitto ry:n välillä. Meille ovat tärkeitä Karjalan Liiton arvot: karjalaisuus, yhteisöllisyys ja elämänmyönteisyys.

Piiri valvoo ja tukee alueella toimivien seurojen toimintaa. Piiriin toiminta- alueeseen kuuluu 8 aktiivista jäsenseuraa: Halikko, Koski, Kuusjoki, Marttila, Perniö, Salo, Somero ja Suomusjärvi. Teemme yhteistyötä kaupunkien, kuntien, seurakuntien ja muiden alueen yhteisöjen kanssa.

Järjestämme vuosittain perinteisen kirkkopyhän eri seurojen alueella, luontotapahtuman, kyykkäkilpailut, perinneruoka- pidot, piirakkakurssit, tanssiaiset, retkiä, näyttelyitä jne.

Piirin hallituksessa on edustaja jokaisesta jäsenseurasta.

Karjalaisseurat toivottavat niin vanhat kuin uudetkin jäsenet tervetulleiksi mukaan tutustumaan ja osallistumaan paikallisseuran ja piirin toimintaan karjalaisen kulttuurin parissa!

Kaikki karjalaisuudesta kiinnostuneet ovat tervetuleita mukaan toimintaamme.

< syyskuu 2022 >
matiketopelasu