Karjalaisseurojen Salon piiri ry

Ajankohtaista

KYYKKÄHARJOITUKSET jatkuvat maanantaisin klo 18:00 Kuusjoen koulun kentällä! Kyykkäkilpailu ja piirin liikuntapäivä launataina 19.9 Kuusjoen koulun kentällä.

Lue lisää!

Tapahtumat

Piirin kevät- ja syyskokous pidetään syksyllä samana päivänä . Seuraa ilmoitteluamme!

Kuvagalleria täydentyy vuoden 2020 aikana kunhan kuvia otetaan

KARJALAISET KESÄJUHLAT 2020 PERUTAAN!

Karjalaiset kesajuhlat

Karjalaan jääneiden vainajien muistomerkit

Karjalaisseurojen Salon piiri ry vaalii karjalaista kulttuuria, tekee tunnetuksi Karjalaa ja karjalaisia koskevia kysymyksiä sekä toimii yhdyselimenä piirin toiminta-alueen karjalais- yhteisöjen ja Karjalan Liitto ry:n välillä. Meille ovat tärkeitä Karjalan Liiton arvot: karjalaisuus, yhteisöllisyys ja elämänmyönteisyys.

Piiri valvoo ja tukee alueella toimivien seurojen toimintaa. Piiriin toiminta- alueeseen kuuluu 8 aktiivista jäsenseuraa: Halikko, Koski, Kuusjoki, Marttila, Perniö, Salo, Somero ja Suomusjärvi. Teemme yhteistyötä kaupunkien, kuntien, seurakuntien ja muiden alueen yhteisöjen kanssa.

Järjestämme vuosittain perinteisen kirkkopyhän eri seurojen alueella, luontotapahtuman, kyykkäkilpailut, perinneruoka- pidot, piirakkakurssit, tanssiaiset, retkiä, näyttelyitä jne.

Piirin hallituksessa on edustaja jokaisesta jäsenseurasta.

Karjalaisseurat toivottavat niin vanhat kuin uudetkin jäsenet tervetulleiksi mukaan tutustumaan ja osallistumaan paikallisseuran ja piirin toimintaan karjalaisen kulttuurin parissa!

Kaikki karjalaisuudesta kiinnostuneet ovat tervetuleita mukaan toimintaamme.

< elokuu 2020 >
matiketopelasu