Tiedote: Karjalan Liitto hakee yhteistyökumppaneita Karjala-lehden tuotantoon liittyen

10.01.2023 14:32

Karjala Lehti Osakeyhtiön hallitus päätti 5.9.2022 hakea lehtiyhtiön konkurssiin. Karjala-lehden viimeinen numero ilmestyi 4.8.2022, levikin ollessa loppuvaiheessa noin 4400. Karjala Lehti Oy julkaisi sanomalehti Karjalan ohella myös sen digiversiota ja ylläpiti lehden verkkosivuja.

Karjalan Liitto osti konkurssipesästä lehden nimen, brändin, julkaisuoikeudet ja lehden arkiston. Liiton tavoitteena on jatkaa lehden julkaisutoimintaa. Lopullisen päätöksen lehden julkaisutoiminnan käynnistämisestä tekee Karjalan Liiton liittovaltuusto kokouksessaan 25.3.2023.

Karjalan Liitto hakee nyt yhteistyökumppaneita lehden tuotantoon liittyen vuoden 2023 loppuun saakka (2 vuoden optiokausi). Hankinnan kohteena on Karjala-lehden toimitustyö ja taittotyö. Hankinnan tavoitteena on muodostaa sopimus, jonka perusteella valittu toimija/toimijat vastaavat kerran kuukauden ilmestyvän Karjala-lehden toimitustyöstä ja taitosta.

Hankinta toteutetaan soveltaen neuvottelumenettelyä. Ohessa on liitteenä osallistumishakemusohje, jonka perusteella kaikki halukkaat toimijat voivat pyytää saada osallistua joko molempiin osa-alueisiin tai vain toiseen (toimitustyö, taittotyö). Hankintayksikkö neuvottelee hankintasopimuksen ehdoista tarkemmin valitsemiensa tarjoajien kanssa.

Hankinnasta kiinnostunut toimija voi pyytää lisätietoja sähköpostitse lähettämällä kysymykset osoitteeseen outi.orn@karjalanliitto.fi. Kysymykset on lähetettävä viimeistään 16.1.2023 klo 18.00 mennessä. Sähköpostin aihekenttään pyydetään kirjoittamaan ”Lisätiedot, Karjala-lehti”. Tarkemmat tiedot löydät oheisista liitteistä.

Lehden painatukseen ja jakeluun liittyvä kilpailutus on meneillään samaan aikaan. Näihin liittyvät tarjouspyynnöt on toimitettu suoraan valituille toimijoille.

Osallistumishakemusohje

Liite 1. Osallistumishakemuslomake