Karjalainen kirjallisuus pitäjä- ja sukumarkkinoiden teemana 27.11.

27.11.2021 11:00 - 27.11.2021 14:00 | Helsinki, Karjalatalo

Laitetaan kirjat kiertoon!

Pitäjä- ja sukumarkkinat pidetään tuttuun tapaan marraskuun lopulla, 27.11. klo 11–14.
Markkinoilla erityisteemana on karjalainen kirjallisuus. Parin vuoden tauon jälkeen on myös ilmestynyt lukuisia uusia julkaisuja, joita kannattaa tehdä tunnetuksi kaikille avoimilla markkinoilla. Tapahtuma on mainio tilaisuus esitellä karjalaisia julkaisuja koko kirjossaan ja kaupata aarteita varastojen kätköistä. Seurojen ja säätiöiden toivotaan tulevan mukaan kertomaan oman pitäjänsä ja sukunsa julkaisuista ja karttamateriaaleista. Samalla tehdään tunnetuksi luovutettua Karjalaa ja seuratoimintaa.
Päivän aikana on myös oheisohjelmaa; kirjallisuusaiheisia tietoiskuja ja alustuksia sukuihin ja pitäjiin liittyvistä kirjoista, Vuoden karjalaisen pitäjä- ja kyläkirjakisan voittajan ja Vuoden karjalaisen kirjan julkistus sekä pitäjä- ja sukuinfot. Ohjelma tarkentuu lokakuun aikana. Siitä tulee tietoa liiton verkkosivuille, uutiskirjeisiin ja somekanaviin.
Muutokset mahdollisia.

Varaa esittely- ja myyntipaikka
Varaa oma myyntipaikka 10.11.2021 mennessä. Myyntipaikan hinta on Karjalan Liiton jäsenille ja jäsenseuroille 25 € pöytä / 45 € kaksi pöytää.  Muille hinta on 50 €/pöytä ja 90 € / 2 pöytää. Pöydän koko n. 120 cm x 70 cm.

Varaukset: toimisto@karjalanliitto.fi, p. 09 7288 170.
Myyntituotteiksi sopivat Karjala-aiheinen kirjallisuus, kartat ja seurojen omat tuotteet. Pöytäpaikat täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä.

Tapahtuma pidetään Karjalatalolla (Käpylänkuja 1, Helsinki) ja sen järjestää Karjalan Liitto yhteistyössä Karjalaisten Sukuyhteisöjen Liiton, Karjalaisten Pitäjäyhdistysten Liiton ja Opintokeskus Siviksen kanssa.

Kysyttävää?

Piipponen Mervi
kulttuurituottaja, tiedottaja (tapahtumat, koulutus, pitäjäseura- ja säätiötoiminta)
Pelvas Saija