Toimita osallistumishakemuksesi Karjala-lehden tuotantoon liittyen 25.1. mennessä – Lue myös vastaukset esitettyihin kysymyksiin

18.01.2023 12:31

Karjalan Liitto ilmoitti viikko sitten tiedotteessaan, että se hakee yhteistyökumppaneita lehden tuotantoon liittyen vuoden 2023 loppuun saakka (2 vuoden optiokausi). Hankinnan kohteena on Karjala-lehden toimitustyö ja taittotyö. Hankinnan tavoitteena on muodostaa sopimus, jonka perusteella valittu toimija/toimijat vastaavat kerran kuukauden ilmestyvän Karjala-lehden toimitustyöstä ja taitosta. Hankinta toteutetaan soveltaen neuvottelumenettelyä.

Tiedotteen yhteydessä Liitto julkaisi myös osallistumishakemusohjeen, jonka perusteella kaikki halukkaat toimijat voivat pyytää saada osallistua joko molempiin osa-alueisiin tai vain toiseen (toimitustyö, taittotyö). Hankintayksikkö neuvottelee hankintasopimuksen ehdoista tarkemmin valitsemiensa tarjoajien kanssa.

Pyysimme mahdollisia kysymyksiä osallistumisohjeeseen liittyen 16.1.2023 mennessä. Tästä linkistä voit lukea vastaukset esitettyihin kysymyksiin.

Nyt odotamme varsinaisia osallistumishakemuksia osoitteeseen outi.orn@karjalanliitto.fi viimeistään 25.1.2023 klo 18.00 mennessä. Sähköpostin aihekenttään pyydetään kirjoittamaan ”Osallistumishakemus, Karjala-lehti”. Tarkemmat tiedot löydät oheisista liitteistä.

Osallistumishakemusohje

Liite 1. Osallistumishakemuslomake