Jäsenmaksulaskutus uudistuu vuonna 2021!

13.10.2020 16:42

Karjalan Liiton jäsenyhteisöille:

Muistattehan merkitä seuraavat tiedot jäsenrekisteriin ensi vuoden keskitettyä laskutusta varten:

•    Seuranne IBAN-tilinumero ja pankin BIC-koodi 30.11.2020 mennessä.
•    Seuranne ensi vuoden jäsenmaksun suuruus (Huom! Tällä tarkoitetaan pelkkää seuranne jäsenmaksuosuutta, joka ei sisällä piirin ja liiton jäsenmaksuja. Liitto tilittää ensi vuonna piirien ja seurojen jäsenmaksut niiden rekisteriin merkityille tileille. ESIMERKKI: Jäsenmaksun kokonaissumma on 26 euroa, josta liiton osuus on 20 euroa, piirin osuus 1 euron ja seuran osuus 5 euroa. Rekisteriin merkitään seura tietoihin jäsenmaksun osuudeksi 5 euroa.) 30.11.2020 mennessä.
•    Jos jäsenen laskun maksaa joku muu kuin jäsen itse (esim. puoliso), muista käydä vaihtamassa jäsenen maksaja (jäsenen maksajaoletuksena rekisterissä on aina jäsen itse) 23.12.2020 mennessä.
•    Jos seurallanne on rekisterissä ainais-/kunniajäseniä, jotka eivät maksa seuran tai seuran ja liiton jäsenmaksua, käy vaihtamassa heidän jäsenlajinsa varsinaisesta jäsenestä ainais-/kunniajäseneksi 23.12.2020 mennessä. Ainais-/kunniajäseniltä ei peritä seuran jäsenmaksua. Jos seura haluaa maksaa jäsenten liiton jäsenmaksuosuudet, maksajaksi merkitään jäsenen tietoihin tällöin seura.
•    Rekisteri muodostaa rekisteriin merkittyjen tietojen perusteella seuranne jäsenille jäsenmaksulaskut ensi vuoden alussa - huolehdittehan siis, että jäsenlajit, maksajatiedot ja seuran tilitiedot sekä jäsenmaksun suuruus on merkitty rekisteriin ajoissa.

Jos seurallanne ei ole jäsenrekisteritunnuksia, voitte hankkia ne täyttämällä liiton verkkosivuilta löytyvän käyttäjäsopimuslomakkeen ja lähettämällä lomakkeen osoitteeseen jasen@karjalanliitto.fi.

Jos seuranne ei jostain syystä pysty nimeämään jäsenrekisterin ylläpitäjää, ilmoittakaa tarvittavat tiedot järjestö- ja kulttuurisihteeri Ida Pöyhöselle, jasen@karjalanliitto.fi.

Ohjeet näiden toimenpiteiden tekemiseen löytyvät liiton verkkosivuilta Jäsenmaksut-alasivun linkeistä.