Tunteiden ilmaisua sanoin ja melodioin -itkuvirsikurssi 16.–17.10.

16.10.2021 10:00 - 17.10.2021 16:00 | Helsinki, Karjalatalo

Tunteiden ilmaisua sanoin ja melodioin -kurssilla (la-su klo 10–16) perehdytään äänellä itkemisen taustoihin, historiaan ja kuullaan perinteen merkityksestä tämän päivän ihmiselle. Koulutuksen aikana tutustutaan erilaisiin itkuihin ja kuullaan itkunäytteitä. Omaan itkemiseen ja oman itkun tekemiseen edetään itkukieli-, mielikuva-, melodia- ja muita harjoituksia tekemällä.

Kurssin opettajana on Äänellä Itkijät ry:n kouluttaja Pirkko Fihlman.

Hinta: Karjala-kortilla 60 €, muilta 80 €. Sisältää koulutuksen, materiaalit ja kahvit molempina päivinä.

Kurssipaikka: Karjalatalo, Käpylänkuja 1, 00610 Helsinki.

Ilmoittautuminen 1.10.2021 mennessä alla olevalla lomakkeella tai toimisto@karjalanliitto.fi. Puh. 09 7288170.

Kurssille otetaan 12 osanottajaa. Kurssi toteutetaan, jos osallistujia on riittävästi.

Seuraamme koronaepidemiaan liittyviä ohjeita ja rajoituksia.

Kurssin järjestää Karjalan Liitto ry, Äänellä Itkijät ry ja Opintokeskus Sivis.

Kursseihin liittyvät ehdot:

Peruutusehdot: Kurssi toteutuu, jos osallistujia on riittävästi.

• Jos osallistuja peruuttaa osallistumisensa viimeisen ilmoittautumispäivän jälkeen, veloitamme järjestelykuluina 35 euroa/kurssipäivä.
  • Ilmoittautuminen kurssille on sitova. Kurssimaksua ei palauteta, jos jäät pois järjestäjästä riippumattomasta syystä.
  • Jos et pääse osallistumaan kurssille ja ilmoitat siitä kaksi viikkoa ennen kurssia, voit ilmoittaa kurssille jonkun toisen henkilön.
  • Kurssimaksu palautetaan, jos perut kurssin sairastumisen takia ja sinulla on esittää lääkärintodistus.

Kysyttävää?

Piipponen Mervi
kulttuurituottaja, tiedottaja (tapahtumat, koulutus, pitäjäseura- ja säätiötoiminta)
Pelvas Saija