Sukututkimuksen jatkokurssi 1.–2.10.

01.10.2022 09:00 - 02.10.2022 17:00 | Helsinki, Karjalatalo

Sukututkimuksen jatkokurssi on 1.–2.10.2022 Karjalatalon Takkahuoneessa Helsingissä, Käpylänkuja 1. Kurssin kouluttajana on Suomen Sukuhistoriallisen Yhdistyksen toiminnanjohtaja, dosentti Kari-Matti Piilahti.

Sukututkimuskurssin aiheina ovat muun muassa itärajan siirtyminen, erilaisten asiakirjojen (henki-, vero-, maa-, tuomio- ja perukirjojen) tutkiminen sekä veroluetteloihin, karja- ja kylvöveroluetteloihin, sotilasasiakirjoihin, Pietarin passiviraston asiakirjoihin ja Suomen asutuksen yleisluetteloon perehtyminen. Kurssilla tutustutaan digitaaliseen aineistoon verkossa, joten mukaan voi hyvin ottaa kannettavan tietokoneen. Kurssi soveltuu sekä luterilaisten että ortodoksisten sukujen tutkijoille.

Ilmoittautumiset 23.9. mennessä alla olevalla lomakkeella. Kurssin hinta on 140 euroa, jäsenhinta Karjala-kortilla on 120 euroa. Hinta sisältää opetuksen, materiaalit ja molempina päivinä lounaan ja kahvit.
Kurssi järjestetään yhteistyössä Opintokeskus Siviksen kanssa.

Sukututkimuskurssin peruutusehdot:
•    Jos osallistuja peruuttaa osallistumisensa viimeisen ilmoittautumispäivän jälkeen, veloitamme järjestelykuluina 35 euroa/kurssipäivä.
•    Ilmoittautuminen kurssille on sitova. Kurssimaksua ei palauteta, jos jäät pois järjestäjästä riippumattomasta syystä.
•    Jos et pääse osallistumaan kurssille ja ilmoitat siitä viikkoa ennen kurssia, voit ilmoittaa kurssille jonkun toisen henkilön.
•    Kurssimaksu palautetaan, jos perut kurssin sairastumisen takia ja sinulla on esittää
lääkärintodistus.

17.12.2022 10:00 - 17.12.2022 14:00

Karjalatalon joulumyyjäiset

04.12.2022 14:00 - 04.12.2022 16:00

Puurojuhla

13.11.2022 15:00 - 13.11.2022 16:15

Kaipuuni Karjala – isänpäivän juhlakonsertti

01.10.2022 09:00 - 02.10.2022 17:00

Sukututkimuksen jatkokurssi 1.–2.10.

08.10.2022 11:00 - 08.10.2022 15:00

Tulevaisuusstrategia järjestöseminaarin aiheena 8.10.

08.10.2022 14:00 - 08.10.2022 16:00

Keitä me karjalaiset olemme, mistä tulemme?

Kysyttävää?

Piipponen Mervi
kulttuurituottaja, tiedottaja (tapahtumat, koulutus, pitäjäseura- ja säätiötoiminta)

Ilmoittautumislomake