Lasten aamupäivä leikkien ja laulaen -yhdessä aikuisen kanssa, 7-10-vuotiaat

30.09.2017 11:30 - 30.09.2017 13:00 | Helsinki, Karjalatalo

Syksyisen lauantaiaamupäivän voi viettää Karjalatalolla lasten ja aikuisten yhteisessä laulu- ja leikkituokiossa.  Lauantaina 30.9. lyhytkurssilla saadaan maistiaisia karjalaisista ja muista perinteisistä laululeikeistä. Lisäksi 1–1,5 tunnin kurssilla lauletaan, tanssitaan ja soitetaan kannelta MuM Tytti Metsän innostavassa ohjauksessa.

Tavoitteena on, että lapset tulevat mukaan yhden aikuisen kanssa. Hän voi olla äiti tai isä, mummo, ukki tai muu tuttu aikuinen.

Kurssi klo 11.30–13:

7-10-vuotiaat yhden aikuisen kanssa (enintään 10 paria).

Osion hinta on 20 € ja Karjala-kortilla 15 € (lapsi ja aikuinen) sisältäen opetuksen ja opetusmonisteet. Ilmoittautumiset 15.9. mennessä toimisto@karjalanliitto.fi, p. 09 7288 170.

Kurssipaikkana Karjalatalon Sortavala-sali, Käpylänkuja 1, 00610 HELSINKI.

Lyhytkurssien vetäjä Tytti Metsä, MuM, työskentelee muskari- ja rytmiikkaopettajana Käpylän musiikkiopiston kansanmusiikkilinjalla. Tytti on valmistunut kansanmusiikin koulutusohjelmasta Sibelius-Akatemiasta ja syventynyt varhaisiän musiikkikasvatukseen Soili Perkiön johdolla. Tällä hetkellä hänen perehtymiskohteenaan on Orff-pedagogiikka JaSeSoin Orff-koulutusohjelmassa.

Kurssit järjestetään vain, jos ilmoittautuneita on riittävästi. Muutokset mahdollisia. Toteutus yhteistyössä Käpylän musiikkiopiston kansanmusiikkilinjan ja Opintokeskus Siviksen kanssa.

Kurssien peruutusehdot:
Jos peruutus tapahtuu viimeisen ilmoittautumispäivän jälkeen, veloitamme järjestelykuluina 20 € / kurssipäivä.

17.12.2022 10:00 - 17.12.2022 14:00

Karjalatalon joulumyyjäiset

04.12.2022 14:00 - 04.12.2022 16:00

Puurojuhla

13.11.2022 15:00 - 13.11.2022 16:15

Kaipuuni Karjala – isänpäivän juhlakonsertti

01.10.2022 09:00 - 02.10.2022 17:00

Sukututkimuksen jatkokurssi 1.–2.10.

08.10.2022 11:00 - 08.10.2022 15:00

Tulevaisuusstrategia järjestöseminaarin aiheena 8.10.

08.10.2022 14:00 - 08.10.2022 16:00

Keitä me karjalaiset olemme, mistä tulemme?

Kysyttävää?

Piipponen Mervi
kulttuurituottaja, tiedottaja (tapahtumat, koulutus, pitäjäseura- ja säätiötoiminta)

Ilmoittautumislomake