Karjalan kielen (livvinkarjala) alkeiskurssi

09.02.2019 09:00 - 10.02.2019 16:00 | Helsinki, Karjalatalo, Käpylänkuja 1

Tervetuloa opiskelemaan karjalan kielen (livvinkarjala) alkeiskurssille Karjalatalolle 9.-10.2.2019! Tulgua terveh opastumah! Erilaisten tekstien (dialogien, kertomusten) ja tehtävien avulla opiskellaan livvinkarjalan perussanastoa ja kieliopin perusteita.
Kurssin alussa perehdytään karjalan kielen nykytilanteeseen ja murrejakoon. Kurssilla käytetään opettajan materiaaleja ja verkkoaineistoja (karjalankieliset uutiset, videot).
Opettajana on FM Ilja Moshnikov Itä-Suomen yliopistosta.
Kurssin hinta on 150 euroa ja Karjala-kortilla ja 115 euroa. Kurssin hintaan sisältyvät lounas ja iltapäiväkahvit molempina päivinä. Kurssi toteutuu, jos ilmoittauneita on riittävästi. Jos kurssin peruutus tapahtuu viimeisen ilmoittautumispäivän jälkeen, veloitamme järjestelykuluina 20 € / kurssipäivä.
Muutokset mahdollisia.

Ilmoittautumiset 25.1.2019 mennessä alla olevalla ilmoittautumislomakkeella tai  toimisto@karjalanliitto.fi, p. 09 7288170. Kurssi pidetään Karjalatalolla, Käpylänkuja 1, Helsinki.

Lisätietoja p. 09 7288 1714, mervi.piipponen@karjalanliitto.fi.

Kysyttävää?

Piipponen Mervi
kulttuurituottaja, tiedottaja (tapahtumat, koulutus, pitäjäseura- ja säätiötoiminta)
Pelvas Saija