Karjalaisten Sukuyhteisöjen Liiton vuosikokous

05.10.2019 12:00 - 05.10.2019 12:00 | Vantaa, Vantaan ammattiopisto Varia

Karjalaisten Sukuyhteisöjen Liitto ry:n sääntömääräinen vuosikokous on lauantaina 5.10.2019 klo 12 Vantaan ammattiopisto Varian Hiekkaharjun toimipisteessä, Sukugalleriaan, Tennistie 1, 01370 Vantaa.

Karjalaisten Sukuyhteisöjen Liitto kokoontuu kahdenteenkymmenenteen sääntömääräiseen vuosikokoukseensa. Sukuyhteisöjen Liiton jäsenseurojen toivotaan lähettävän edustajansa vuosikokoukseen.

Karjalaisten Sukuyhteisöjen Liitto on Karjalan Liiton piiriorganisaatio. Kaikilla rekisteröidyillä Karjalan Liiton jäsensukuseuroilla on kokouksessa läsnäolo- ja puheoikeus Karjalaisten Sukuyhteisöjen Liiton kokouksissa. Kokouksessa valitaan edustaja ja varaedustaja Karjalan Liiton liittokokoukseen 25.4.2020.

Kokous pidetään Kuulutko sukuuni -tapahtuman yhteydessä. Käynti Sukugalleria-kokoustilaan on ulkokautta, ei ruokasalin läpi.

Vuosikokouksen jälkeen samassa tilassa noin klo 13 on Karjalaisten Sukuyhteisöjen Liiton 20-vuotisen toiminnan kunniaksi kakkukahvit. Ilmoittautumiset Karjalan Liittoon 3.10. mennessä, saija.pelvas@karjalanliitto.fi, p. 09 7288 1715.

29.09.2021 13:00 - 29.09.2021 15:00

Karjalaisen kirjallisuuden lukupiiri 29.9.

07.10.2021 12:00 - 07.10.2021 15:00

Karjalaisia kansallispukuja -työnäytös 7.10.

09.10.2021 10:00 - 09.10.2021 15:00

Piirakkakurssi 9.10.

14.10.2021 12:00 - 14.10.2021 15:00

Karjalaisia kansallispukuja -työpaja 14.10.

Kysyttävää?

Piipponen Mervi
kulttuurituottaja, tiedottaja (tapahtumat, koulutus, pitäjäseura- ja säätiötoiminta)
Pelvas Saija