Karjalaiset suku- ja pitäjämarkkinat

17.11.2018 10:00 - 17.11.2018 14:00 | Helsinki, Karjalatalo, Käpylänkuja 1

"Suosituilla karjalaisilla suku- ja pitäjämarkkinoilla lauantaina 17.11.2018 klo 10-14 pitäjä- ja sukuseurat tekevät tunnetuksi luovutettua Karjalaa, omaa pitäjäänsä ja seuran toimintaa. Myynnissä seuratuotteita ja karjalaista kirjallisuutta, markkinat on myös oiva paikka tehdä jäsenhankintaa." Lisätietoa tapahtumasta Karjalan liiton nettisivuilla.

Vuoksela-Seuralla on varattuna pöytä markkinoille. Tarkoitus on esitellä seuran toimintaa, tehdä jäsenhankintaa ja suoritaa myyntityötä. Siellä on saatavana monia Vuoksela-Seuran myyntituotteita, joista on tässä lehdessä erillinen ilmoitus. Valitettavasti Sotiemme Vuoksela, Vuokselan kylät ja asukkaat, Vuokselaa kuvina II-osa ja Elämää Vuokselassa I-II on loppuunmyyty. Hallitus pyytää tarjouksia lisäpainosten saamiseksi. On saatu myös uusia myyntituotteita, kuten suruadresseja, joissa on Vuoksela-Seuran nimi ja vaakuna ja onnittelukortteja sekä joulukortteja hyvin edulliseen jäsenhintaan.

04.12.2022 14:00 - 04.12.2022 16:00

Puurojuhla

06.12.2022 12:00 - 06.12.2022 17:00

Karjalan Liiton itsenäisyyspäivän juhla

17.12.2022 10:00 - 17.12.2022 14:00

Karjalatalon joulumyyjäiset

28.01.2023 11:00 - 28.01.2023 16:30

Pitäjä- ja sukulehtien seminaari la 28.1.

Kysyttävää?

Piipponen Mervi
kulttuurituottaja, tiedottaja (tapahtumat, koulutus, pitäjäseura- ja säätiötoiminta)

Ilmoittautumislomake