Karjalaiset suku- ja pitäjämarkkinat

17.11.2018 10:00 - 17.11.2018 14:00 | Helsinki, Karjalatalo, Käpylänkuja 1

"Suosituilla karjalaisilla suku- ja pitäjämarkkinoilla lauantaina 17.11.2018 klo 10-14 pitäjä- ja sukuseurat tekevät tunnetuksi luovutettua Karjalaa, omaa pitäjäänsä ja seuran toimintaa. Myynnissä seuratuotteita ja karjalaista kirjallisuutta, markkinat on myös oiva paikka tehdä jäsenhankintaa." Lisätietoa tapahtumasta Karjalan liiton nettisivuilla.

Vuoksela-Seuralla on varattuna pöytä markkinoille. Tarkoitus on esitellä seuran toimintaa, tehdä jäsenhankintaa ja suoritaa myyntityötä. Siellä on saatavana monia Vuoksela-Seuran myyntituotteita, joista on tässä lehdessä erillinen ilmoitus. Valitettavasti Sotiemme Vuoksela, Vuokselan kylät ja asukkaat, Vuokselaa kuvina II-osa ja Elämää Vuokselassa I-II on loppuunmyyty. Hallitus pyytää tarjouksia lisäpainosten saamiseksi. On saatu myös uusia myyntituotteita, kuten suruadresseja, joissa on Vuoksela-Seuran nimi ja vaakuna ja onnittelukortteja sekä joulukortteja hyvin edulliseen jäsenhintaan.

02.04.2022 10:00 - 02.04.2022 16:00

Karjalaista kirjontaa -kurssi 2.-3.4., HUOM. UUSI AIKA!

27.03.2022 10:00 - 27.03.2022 15:00

Piirakkakurssi 27.3.

26.03.2022 10:00 - 26.03.2022 15:00

Piirakkakurssi 26.3.