Järjestöristeily Tallinnaan 3.9.

03.09.2018 | Tallinna, Viking XPRS ja Tallinna

Lähde päiväretkelle karjalaisseurassa!

Päivän mittaisella järjestöristeilyllä Viking Linen XPRS-aluksella Tallinnaan ja takaisin pohditaan toiminnan näkyvyyden tehostamista ja sähköisen viestinnän mahdollisuuksia ja perehdytään mm. liiton uusiin verkkosivuihin. Tarjolla on myös vastattain voimaan tulleen tietosuoja-asetuksen malli ja rekisteriselosteen malli.

Matkustusaikataulu: Lähtö Helsingin Katajanokan terminaalista maanantaina 3.9. klo 10.30., saapuminen Tallinnaan klo 13. Matkalla järjestöseminaari klo 10.30-13.00 ja klo 16.00-16.45. Lähtö paluumatkalle klo 17 ja tulo Helsinkiin klo 19.30.
Vierailu Maarjamäen kartanoon: Matkaan sisältyy käynti Maarjamäen kartanossa, uudessa kohteesa, jossa on Viron historiallisen museoon ja Viron 100-vuotisjuhlavuoden näyttely ”Minu vaba riik – Minun vapaa maani”. Bussikuljetus ja opastus.

Ilmoittautuminen risteilylle: Sitovat ilmoittautumiset 6.8..2018 mennessä, toimisto@karjalanliitto.fi; p. 09 7288 170.
Lisätiedot mervi.piipponen@karjalanliitto.fi.
Aikataulu- ja ohjelmamuutokset mahdollisia. Risteily toteutuu, jos osallistujia on riittävästi.
Katso laivan ohjelmatarjonnasta www.vikingline.com.

Hinta/henkilö: Hintaan sisältyy: risteily ja järjestöseminaari, seminaarikahvit ja välipala hedelmineen, paluumatkalla Viking Buffet -illallinen juomineen, vierailu Maarjamäen kartanossa.
Hinta Karjala-kortilla 60 € ja muille 70 €.

Peruutusehdot:
60-31 vrk ennen matkaa: peruutuskulut 10 %
30 – 15 vrk ennen matkaa: peruutuskulut 25 %
14 vrk – 72 h ennen matkaa: peruutuskulut 50 %
alle 72 tuntia ennen matkaa: peruutuskulut 100 %

Lääkärintodistusta vastaan voi anoa palautusta 14 vrk kuluessa matkan päättymisestä, mikäli matka on peruttu ennen lähtöä.
Järjestöristeilyn järjestää Karjalan Liitto ja Opintokeskus Sivis.

Ilmoittautumislomake