Merkkejä ansioituneille

Karjalan Liiton kuntoralli

Soita Karjalaiseen juttuluuriin!

19.05.2021 13:58

Kaipaatko toista karjalaista juttuseuraksi? Soita Karjalaiseen juttuluuriin!

Covid19-pandemian myötä monet perinteiset tapahtumat ovat peruuntuneet, eikä kaikilla ole mahdollisuutta tai halua osallistua Liiton ja seurojen virtuaalisiin tapahtumiin. Monella voi siten olla tarvetta juttukaverille. Tästä syystä Karjalan Liitto kokeilee Karjalainen juttuluuri -palvelua nyt kevään aikana.

Karjalainen juttuluuri tarjoaa kuulijan ja keskustelukumppanin juuri sinulle, oletpa sitten Liiton jäsen mistä päin Suomea tahansa. Voit soittaa numeroon, kun haluat keskustella jonkun kanssa vaikkapa piirakanpaistosta, evakkotaipaleesta tai muistella kotiseutumatkoja Karjalaan. Kaikki karjalaiset aiheet ovat yhtä tärkeitä. Puheluusi vastaa vapaaehtoinen Liiton jäsenkunnasta. Keskustelut ovat luottamuksellisia.

Soita siis tiistaina 25.5. klo 9–18 tai tiistaina 1.6. klo 9–18 numeroon p. 040 765 5374. Puhelun hinta on operaattorisi hinnoittelun mukainen. Puhelinnumero on käytössä vain juttuluurin päivystysaikoina.

Mikäli palvelu osoittautuu tarpeelliseksi ja kysytyksi, niin ryhdymme syksyllä kokoamaan laajempaa vapaaehtoisten rinkiä tähän puhelinpalveluun. Mikäli kiinnostuit jo nyt osallistumaan tällaiseen vapaaehtoistoimintaan, niin ota yhteyttä Liiton toiminnanjohtaja Pertti Hakaseen, pertti.hakanen@karjalanliitto.fi.