Merkkejä ansioituneille

Karjalan Liiton kuntoralli

Karjalaisia piirakoita tasavallan presidentti Sauli Niinistölle ja rouva Jenni Haukiolle

18.12.2020 09:17

Piirakoita joulutervehdyksenä Mäntyniemeen

Karjalan Liitto vei tänäkin vuonna karjalaisia piirakoita tasavallan presidentti Sauli Niinistölle ja rouva Jenni Haukiolle.
Piirakkakorin kävi luovuttamassa Liiton puheenjohtaja Outi Örn ja toiminnanjohtaja Pertti Hakanen sekä naistoimikunnan puheenjohtaja Kirsi Limatius. Torstaiaamuna 17.12.2020 Mäntyniemeen viedyssä korissa oli Kirsi Limatiuksen leipomia tuoreita karjalanpiirakoita, sulhaspiirakoita ja vatruskoita.

Ajan hengen mukaisesti presidentin kanslia oli järjestänyt joulutervehdysten luovutuksen tänä vuonna uudella tavalla. Glögiä ja pipareita oli katettu ruudun molemmin puolin, kun presidenttipari ja tervehdysten tuojat tapasivat toisiaan etäyhteyden välityksellä.

Outi Örn, Pertti Hakanen ja Kirsi Limatius keskustelivat etäyhteydellä presidenttiparin kanssa. Puheenjohtaja Outi Örn kertoi, kuinka liiton jäsenet ovat tänä vuonna tuoneet esille juuriaan esimerkiksi erilaisten kuvien ja tekstien kautta nyt, kun koronaviruksen vuoksi tapahtumia on jouduttu perumaan. Karjalan Liitto viettää tänä vuonna 80-vuotismerkkivuottaan.

Lue lisää Tasavallan presidentin kanslian sivuilta

Kuva: Jon Norppa/Tasavallan presidentin kanslia.