Merkkejä ansioituneille

Karjalan Liiton kuntoralli

Karjalainen kulttuuriperintö verkkoon -kyselyn vastausaikaa on pidennetty

11.08.2021 12:50

Karjalan Liitto on kesän ajan nettikyselyn avulla kartoittanut sitä, minkälaisia kulttuurihistoriallisesti merkittäviä aineistokokonaisuuksia jäsenseurat, -yhdistykset ja säätiöt pitävät hallussaan. Kyselyn vastausaikaa on pidennetty, ja tällä hetkellä deadline on 23.8. Karjalan Liitossa toivotaan, että mahdollisimman moni seura, yhdistys ja säätiö vastaa kyselyyn. Vastauksia voi jättää myös edellä esitetyn päivämäärän jälkeen.

Kyselyn ohjeistus on lähetetty sähköpostilla kaikkien Karjalan Liiton jäsenseurojen puheenjohtajille ja sihteereille sekä säätiöiden asiamiehille. Lähetetystä viestistä löytyvä vastauslinkki toimii edelleen. HUOM! jossain tapauksissa kyseinen sähköposti on saattanut mennä suoraan roskapostiin. Linkin kyselyyn saa myös hankkeen projektityöntekijä Jussi Lahtiselta (jussi.lahtinen@karjalanliitto.fi).

Elokuun loppuun mennessä Lahtinen koostaa yhteenvedon ja raportin palautetuista vastauksista. Tämän alkukartoitusvaiheen jälkeen ”Karjalainen kulttuuriperintö verkkoon” -hankkeelle laaditaan päivitetty toteuttamissuunnitelma. Hankkeen etenemisestä raportoidaan alkusyksyn aikana Karjalan Liiton viestintäkanavia pitkin.

Katso hankkeen tiedote