Toukokuun Karjalan Kunnaat -jäsenlehti

19.05.2020 13:52

Karjalan Liiton jäsenlehti Karjalan Kunnaat ilmestyy neljä kertaa vuodessa. Toukokuun lehti ilmestyy 27.5.2020, ja tämän lehden mukana jäsenet saavat uuden henkilökohtaisen Karjala-kortin. Irrota kortti lehden takakannesta.

Jäsenlehti on jäsenetu, joka on vaihtoehtoisesti luettavissa painettuna tai sähköisenä. Verkkolehteä jäsenet pääsevät lukemaan kirjautumalla verkkolehden sivuille kunnaat.karjalanliitto.fi. Verkkolehti ilmestyy samaan aikaan kuin painettukin jäsenlehti.

Toukokuun Karjalan Kunnaissa kerrotaan jäsenyyteen liittyvistä asioista, Karjalan Liiton perustamiskokouksesta, liiton historiahankkeesta, liiton kirjastosta ja sukututkijan päivystyksestä, pitäjälehdistä sekä liiton tulevista tapahtumista.

Lisäksi lehdessä on muun muassa seuraavat artikkelit:
Sosiaalinen media karjalaisen identiteetin vahvistajana ja ylläpitäjänä
Daniel Pesu ikuisti Sortavalan näkymiä, Valamoa ja Oulun seutua
Miten karjalaisuus on muovannut suomalaista nyky-yhteiskuntaa?
Teemu Keskisarja kuuli Karjalan kutsun
Urbaani karjalaisuus: päin stereotypioita
Kannakselainen juhannuskokko
Koiviston rautaiset laivanrakentajat tekivät Raumalla puisia sotakorvauskuunareita