Kouvolalainen Jari Käki on Vuoden virvottava

Karjalan Liitto ja Karjala-lehti tekevät yhteistyötä

Viestintää, jäsenetuja ja yhteiset matkamessut

Joroisissa hiihdettiin Karjalan Liiton mestaruuksista

Eeva Litmaselle Elmi Tsokkisen mitali

Somempi Karjala®

Tule mukaan! Anna panoksesi, jotta tulevilla sukupolvilla on mahdollisuus tutustua karjalaisuuteen ja saada oikeaa Karjala-tietoa.

Testamentti karjalaisuudelle

01.08.2017 00:00

Karjalan Liitto on elinvoimainen kaikkien suomalaisten karjalaisuuden foorumi. Se edistää karjalaista kulttuuria, tuo esille karjalaisen identiteetin suomalaisuudessa ja ylläpitää vuorovaikutusta Karjalan alueeseen. Karjalan Liitolla on kolme toiminta-aluetta; kulttuuri, historia ja karjalaiset juuret.

Pidetään yhdessä karjalainen kulttuuri vahvana tulevaisuudessakin.
Tee testamentti tai lahjoitus Karjalan Liitolle. Näin tuet Karjalaan liittyvän tiedon, karjalaisen kulttuurin ja perinteen säilyttämistä tuleville sukupolville.

Mikäli sinulla ei ole serkkuja läheisempiä sukulaisia elossa, omaisuutesi menee valtiolle. Testamentti kannattaa laatia, jos viimeinen tahtosi ei ole perintökaaren määräysten mukainen.

Karjalan Liitto ei ole lahja- tai perintöverovelvollinen, joten kaikki lahjoituksina saadut varat käytetään kokonaisuudessaan karjalaisen kulttuurin hyväksi.

Ota yhteyttä Karjalan Liiton toiminnanjohtajaan Satu Hallenbergiin,
p. 09 7288 1711, satu.hallenberg(at)karjalanliitto.fi.