Talvinen tervehdys - Karjalan Kunnaat ja jäsenmaksulasku on saapunut jäsenille

09.02.2021 14:05

Talvinen tervehdys!

Uudistunut Karjalan Kunnaat on saapunut lähes kaikille jäsenille viime viikon lopulla, joitain on vielä Postin jakelussa matkalla. Kunnaiden mukana tuli jäsenmaksulasku, jossa näkyy Karjalan Liiton lisäksi kaikki jäsenseurat ja piirit, joissa olet jäsenenä rekisterissämme.

Laskuissa on ilmennyt joitain virheitä ja päällekkäisyyksiä. Laskutus on iso uudistus ja on vaatinut rekisteriimme paljon teknisiä muutoksia, teemme järjestelmään korjauksia ja täsmennyksiä. On tärkeää, että jäsen on kirjattu tarkalleen oikeilla tiedoilla rekisteriin. Pienikin poikkeama rekisterissä olleeseen ja mahdollisesti päivitettyyn tietoon saattaa muodostaa rekisteriin uuden jäsenen, joka näkyy jäsenellä kahtena laskuna.

Olemme Liiton toimistolla ottaneet Teidän jokaisen ilmoituksen vastaan, kirjanneet ne työlistalle ja etenemme palautteiden mukaisesti laskukohtaisin korjauksin. Teemme muutoksia jäsenrekisterin tietoihin, muodostamme hyvityslaskuja järjestelmäämme, jossa virheelliset jäsenmaksulaskut korjataan.

Kaikki tämä vie oman aikansa ja teemme parhaamme, jotta jokainen virhe/tuplalasku jne. olisi korjattu ennen jäsenlaskun eräpäivää.
Toivomme yhteydenottoja ensisijaisesti sähköpostilla. Mikäli laskullasi on ylimääräinen seuran jäsenyys tai laskultasi puuttuu jäsenyys jossakin seurassa, pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä suoraan kyseiseen seuraan.

Kiitos yhteydenotoista, inhimillisten virheiden oikaisut saamme yhteistyöllä kuntoon pikimmiten.

Terveisin

puheenjohtaja Outi Örn