Lauletaan yhdessä! Mikko Alatalon ja Jammi Humalamäen kesäisiä ja karjalaisia lauluja striimataan verkkoon

27.05.2020 13:20

Mukavia juttuja tiedossa! Torstaina 28. toukokuuta on nähtävillä suoratoistovideo, jossa Mikko Alatalo ja Jammi Humalamäki laulavat kesäisiä ja karjalaisia lauluja.

Striimaus alkaa torstaina 28.5.2020 noin klo 13 Karjalan Liiton Facebook-sivuilla, ja kestää noin puoli tuntia.

Karjalan Liiton 80-vuotisjuhlavuonna oli tarkoitus järjestää laaja yhteislaulukiertue ympäri maata, mutta koronapandemian takia kiertue jouduttiin perumaan. Nyt kaikilla on mahdollisuus tulla mukaan laulamaan! Tervetuloa!

Katso Karjala sydämissä - Karjalan Liiton 80-vuotisjuhlavuoden yhteislaulujen sanat (pdf, 15 M)

Kesän aikana verkkoon tulee muitakin karjalaisia tuokioita eri teemoista. Niistä ilmoitetaan erikseen.

Suoratoistovideot ovat Karjalan Liiton 80-vuotisjuhlavuoden toimintaa.