Karjalan Liitto ja Karjalaisten Sukuyhteisöjen Liitto mukana Kuulutko sukuuni -tapahtumassa Vantaalla

02.10.2018 16:00

Karjalan Liitolla ja Karjalaisten Sukuyhteisöjen Liitolla on yhteinen esittelypiste Vantaalla Kuulutko sukuuni -tapahtumassa viikonlopun aikana 6.-7.10. Esittelypisteessä on liiton myyntituotteita sekä selailtavana muun muassa neliosainen Siirtokarjalaisten tie -kirjasarja, johon on koottu tietoja karjalaisista suvuista.

Kuulutko sukuuni -tapahtuman yhteydessä on Karjalaisten Sukuyhteisöjen Liitto ry:n sääntömääräinen vuosikokous lauantaina 6.10.2018 klo 12.
Kuulutko sukuuni -tapahtuma on Vantaan Seudun Sukututkijoiden järjestämä kaksipäiväinen sukuseurojen, sukututkijoiden ja sukuharrastajien tapahtuma. Mukana järjestelyissä ovat myös Karjalan Liitto ja Sukuseurojen Keskusliitto. Tapahtumassa ovat mukana myös Suomen Sukututkimusseura ja Suomen Sukuhistoriallinen yhdistys.
Paikka: Vantaan ammattiopisto Varian Tennistien toimipiste, Tennistie 1, 01370 Vantaa.
Tapahtuma on avoinna
lauantaina 6.10.2018 klo 10-17