Karjala-hipsteri ja Uusi Suistamo

14.12.2020 11:53

Karjala-hipsteri ja Uusi Suistamo -PODCAST

Šuačin Miša on aloittanut Karjala-aiheisen podcast-sarjan: Karjala-hipsteri ja Uusi Suistamo. Ensimmäinen jakso on julkaistu otsikolla Aarteeni Suistamolta. Podcast on osa Suistamon Perinneseuran toimintaa ja sitä kautta myös osa Karjalan Liiton toimintaa.

Podcast löytyy Soundcload-palvelusta: https://soundcloud.com/uusisuistamo.

Karjala ei kadonnut – Suistamo ei sammunut!

Meitä toisen ja kolmannen polven evakkojen jälkeläisiä ajaa eteenpäin kiinnostus oman suvun vaiheisiin ja luopumisen tarinoihin. Voit tulla ehjäksi, kun tiedät kuka olet ja mistä tulet. Mistä me uudet sukupolvet löydämme karjalaisen identiteetin ainekset? Mitä haluamme olla, mitä välittää omille lapsillemme? Mistä rakennamme oman uuden Suistamomme?

Karjala-hipsteri ja Uusi Suistamo on podcast, jossa Šuačin Miša kysyy, etsii ja luonnostelee uutta Suistamoa 2020-luvun Suomessa. Podcastin tuottaa Suistamon Perinneseura ry.

Šuačin Miša on aikuisen miehen ikään ehtinyt karjala-hipsteri ja karjalankielisen Loimolan Voima yhtyeen muusikko. Palaute, kommentit ja vinkit: karjalahipsteri@gmail.com. Hypäkkiä kyydih!

Ensimmäinen jakso "Aarteeni Suistamolta" on kuunneltavissa täältä:

Šuačin Miša
karjalahipsteri