Juhlavuoden videotallenteet pian katsottavissa

16.06.2020 13:52

Julkaisemme kesän aikana neljä videotallennetta karjalaisille läheisistä aihealueista. Tallenteissa nähdään muun muassa näyttelijä Eija Vilpas, muusikko Karoliina Kantelinen, Viipurin Lauluveikkojen taiteellinen johtaja Ilkka Aunu, Karjalan Liiton sukututkija Mikko Kuitula, pitäjälehtien toimittaja ja kyläkirjojen tekijä Tea Itkonen,  kotiseutumatkailija ja kartta-asiantuntija Kalevi Hyytiä, murteen taitaja Tuovi Paju, Karjalan Liiton historiantutkija Katja Tikka sekä jäsenyhteisöjen aktiiveja Sami Leppänen ja Jouni Reinikainen sekä liiton puheenjohtaja ja henkilökuntaa.

Jokaisessa tallenteessa kuullaan Mikko Alatalon laulua Jammi Humalamäen säestyksellä.  Laulujen sanat näkyvät videolla, joten lauletaan kaikki mukana!

Neljä juhlavuoden videotallennetta on nähtävissä verkossa liiton verkkosivuilla ja Facebook-sivuilla kahden viikon välein: 18.6., 2.7., 16.7. ja 30.7.

Suoratoistovideot ovat Karjalan Liiton 80-vuotisjuhlavuoden toimintaa.

Kuvassa Terhi Pietiläinen haastattelee Karjalan Liiton sukututkijaa Mikko Kuitulaa. Videon kuvaaja on Niko Pikkuaho. Tämä haastattelu on katsottavissa 2.7.2020 lähtien.