Johtokunnan kokous 28.1.2020 kuulumisia

29.01.2020 22:21

Hei Korpiselkä Seuran jäsen,

Johtokunta kokoontui eilen tiistaina 28.1. illalla ja kävi oikein antoisan katsauksen edelliseen vuoteen ja suunnittelimme tulevaa.

Seuran vuosikokous pidetään maanantaina 9.3.2020 klo 17 Iisalmessa yhdistystalo Vakassa. Heti kokouksen jälkeen kello 18 osallistumme Ylä-Savon sukututkijoiden tilaisuuteen samassa paikassa. Ulla Mönttinen kertoo Korpiselästä lähtöisin olevien henkilöiden haastatteluista, joita hän on vuosien saatossa tehnyt. Luvassa mielenkiintoinen ilta, olet lämpimästi tervetullut!

Vuosikokouksen jälkeen laitamme liikenteeseen seuramme vuosikirjeet jäsenmaksuineen vuodelle 2020. Jos yhteystiedoissasi on tapahtunut muutoksia, niin varmistathan, että olet ilmoittanut ne Korpiselkä Seuralle.

Tulevista tapahtumista tiedoksi jo tässä vaiheessa:

Pietarin matka toteutuu suunnitellusti 13.-16.5. Lisätietoja ja matkaohjelman löydät seuramme kotisivuilta: https://www.karjalanliitto.fi/karjalan-liitto/jasenyhteisot/pitajaseurat/korpiselka-seura-ry/tulevia-matkoja.html

Kesäkuussa järjestämme matkan Helsinkiin karjalaisille kesäjuhlille 12.-14.6. Samassa yhteydessä on tarkoitus järjestää tapaaminen pääkaupunkiseudulla asuville jäsenille. Laitathan jo päivämäärät kalenteriin! Lisää tietoa juhlista löydät: https://www.karjalaisetkesajuhlat.fi/  Järjestämme yhteiskyydin marjoituksineen Ylä-Savosta, lisätiedot Terttu Jeskaselta. Päivitämme kevään aikana kotisivuille matkasta tietoa, seuraathan sivujamme ja ilmoittelua.

Tolvajärven retki on täysi, eikä ilmoittautumisia enää voida ottaa.

Korpiselän kirkonkylään ristisaatto 7.8. Tästäkin lisätietoa Terttu Jeskaselta. Paikat täyttyvät yleensä nopeasti, joten olethan pikaisesti yhteydessä, jos kiinnostuit! Rajamuodollisuuksien vuoksi osallistujamäärää joudutaan rajaamaan.

Muista tulevista tapahtumista tietoa vuosikokouksen jälkeen Tietosessa.

Näillä eväin kaikkea hyvää alkavaan vuoteen 2020 sinulle ja läheisillesi!

toivoo Korpiselkä Seuran johtokunta!