Tiedote tilityksistä ja jäsenmaksuista Karjalan Liiton jäsenseuroille ja piireille

12.03.2021 12:47

Tärkeää ajankohtaista tietoa jäsenseurojen maksuntarkkailuun ja tilityksiin liittyen:

Ensimmäiset jäsenmaksutilitykset on tänään tehty seuroille ja piireille. Tilitykset saatiin tehtyä tavoiteaikatauluun suunnitellulla viikolla. Tilitykset on tehty vain kokonaan maksetuista jäsenmaksuista, loput jäljessä maksetut jäsenmaksut tilitetään seuroille seuraavien tilitysten yhteydessä. Seurat voivat tarkistaa seuralleen tilitetyn summan jäsenrekisterin Tehdyt tilitykset seuroittain ja Tehdyt tilitykset jäsenittäin -raporteista. Raportit löytyvät rekisterin Raportit ja tilastot -sivulta.
Tehdyt tilitykset seuroittain -raportti näyttää, kuinka paljon seuralle on kunkin tilityksen yhteydessä tilitetty.
Tehdyt tilitykset jäsenittäin -raportti näyttää erittelyn jäsenistä, joiden maksamista jäsenmaksuista tilityssumma koostuu.

Uusi laskutus 19.1. jälkeen liittyneitä uusia jäseniä koskien on tehty 10.3.2021. Näitä laskutuksia tehdään marraskuun alkuun asti 1–2 kuukauden välein. Jäsenet saavat laskun kirjeitse, ja lehti lähetetään heille, kun lasku on maksettu. Maksumuistutukset erääntyneistä laskuista lähetetään ensi viikolla jäsenille, jotka ovat jättäneet laskun maksamatta ja jotka eivät ole ilmoittaneet eroavansa.

Seurat pystyvät tarkkailemaan seuransa jäsenten maksettuja ja maksamattomia jäsenmaksuja jäsenrekisterin suoralaskutuksen maksuntarkkailulistalta. Lista löytyy rekisteristä Raportit ja tilastot- sivulta. Huom! Merkitse laskujen aikaväliksi 19.1.2021 – kuluva päivä (laskuaineistot tehtiin jo 19.1.). Eronneet jäsenet tulee ilmoittaa liittoon, jotta jäsenet poistuvat rekisteristä ja maksuntarkkailulistalta, ja jottei heille lähetetä maksumuistutuksia.

* Suosittelemme vahvasti jokaiselle seuralle jäsenrekisterin käyttäjätunnuksia jäsenmaksujen ja tilitysten seuraamista varten! Tunnukset haetaan liiton verkkosivuilta löytyvällä käyttäjäsopimuslomakkeella, joka lähetetään joko sähköisesti osoitteeseen jasen@karjalanliitto.fi tai postitse osoitteeseen Karjalan Liitto ry, Käpylänkuja 1, 00610 Helsinki.

* Jäsenrekisteriin ja jäsenasioihin liittyen liiton yhteyshenkilönä toimii järjestösihteeri Ida Pöyhönen, jasen(at)karjalanliitto.fi, 09 7288 1716, laskutukseen ja tilitykseen liittyen taloussihteeri Vuokko Hallio, talous(at)karjalanliitto.fi, 09 7288 1718.