Vuoden 2021 jäsenmaksut laskutetaan suoraan jäseniltä

21.12.2020 15:47

Vuoden 2021 jäsenmaksulaskut lähetetään suoraan jäsenille helmikuun alussa vuoden ensimmäisen Karjalan Kunnaat -jäsenlehden mukana (poikkeuksena ainais-/kunniajäsenet, joiden jäsenmaksut voidaan laskuttaa seuralta). Lasku löytyy lehden takasivulta, ja se sisältää jäsenen Karjalan Liiton, jäsenseuran/jäsenseurojen ja piirin/piirien jäsenmaksut. Jäsenmaksu maksetaan kokonaisuudessaan laskussa ilmoitetulle tilinumerolle, ja jäsenmaksut tilitetään piireille ja seuroille 4 kertaa vuodessa.

Muistattehan informoida laskutusmuutoksesta seuranne jäseniä!

Jäsenyyteen ja jäsenmaksuihin liittyvissä kysymyksissä voit olla yhteydessä järjestö- ja kulttuurisihteeri Ida Pöyhöseen, jasen@karjalanliitto.fi, p. 09 7288 1716.

Tiedoksi seurojen jäsenrekisterivastaaville:

Karjalan Liiton jäsenrekisteriin on tehty Postin toimittama osoitepäivitys, jonka ansiosta jäsenrekisteristä on saatu poistettua edesmenneet jäsenet sekä korjattua jäsenten virheelliset osoitetiedot. Tällä toimenpiteellä pyrimme minimoimaan virheet vuoden alun jäsenmaksulaskutuksessa.

Päivityksen seurauksena jäsenrekisteristä on poistettu 171 jo edesmennyttä jäsentä, ja lisäksi noin 5 000 jäsenen osoitetiedot on korjattu - ethän siis ihmettele, jos jäsenrekisterissä jäsenlistaltanne on poistunut vanhoja jäseniä tai jos osalle on ilmestynyt uusi osoite!