Karjalaisten tarina -esitykset 25.10. on peruttu

16.10.2020 12:34

Koronavirusepidemian kiihtymisvaiheen takia Karjalaisten tarina -esitykset on peruttu 25.10.2020.
Tämä päätös on tehty sekä yleisön että esiintyjien terveyden turvaamiseksi.

Tarkoitus oli järjestää kaksi esitystä samana päivänä, ja molempiin esityksiin oli paljon varauksia. Liiton toimistossa/SieMie-puodissa Outi Kuivasniemi sopii kaikkien lippuja varanneiden kanssa jatkotoimista.

Karjalaisten tarina -näytelmä oli tarkoitus esittää Karjalaisilla kesäjuhlilla Helsingissä, mutta koronapandemian takia kesäjuhlat peruttiin. Kirsti Mannisen käsikirjoittamaa ja Eija Vilppaan ohjaamaa näytelmää ehdittiin esittää kaksi näytöstä syyskuussa. Esitys sai hyvää palautetta ja vuolasta kiitosta yleisöltä.

Karjalaisten tarina -näytelmä kertoo karjalaisen evakkoperheen tarinan monessa sukupolvessa 1940-luvulta 2020-luvulle.

Näytelmää on tarkoitus esittää Karjalatalolla ensi vuonna myöhemmin ilmoitettavina aikoina.

Lisätietoja: Kulttuurituottaja Mervi Piipponen, mervi.piipponen@karjalanliitto.fi, p. 09 7288 1714.
Näytelmän liput: Myynti- ja markkinointisihteeri Outi Kuivasniemi, toimisto@karjalanliitto.fi, p. 09 7288 170.