Ohjeita Karjalan Liiton liittokokousedustajille 23.8.

14.08.2020 13:05

Karjalan Liiton jäsenyhteisöille

Karjalan Liitto ry:n varsinainen liittokokous on sunnuntaina 23.8.2020 klo 10 alkaen.

Valtakirjojen tarkastus alkaa klo 8 ja päättyy klo 9.45, sillä salissa on oltava paikoillaan viimeistään klo 9.50.

Kaikille ennakkoon ilmoittautuneille virallisille liittokokousedustajille on lähetetty postitse kokousmateriaali, mikä edustajien tulee ottaa mukaan kokoukseen. Lisäksi jäsenyhteisöjen puheenjohtajille kokousmateriaali on lähetetty sähköpostitse. Kokouspäivänä liittokokousaineiston voi ostaa SieMie-puodista hintaan 10 euroa.

Koska liittokokousedustajia on paljon ja koronatilanne vaatii erityistoimia, Karjalan Liiton hallitus on tehnyt päätöksen, että kokoukseen voivat osallistua vain viralliset liittokokousedustajat.

Samasta syystä myös kaikki huomionosoitukset, kuten kultaisten ansiomerkkien jako, siirtyvät myöhempään ajankohtaan.

Kokoukseen osallistujilta edellytetään kasvomaskien käyttöä. Ottakaa mukaan omat kasvomaskit. Liitossa on rajoitettu erä maskeja.

Kokoukseen saapuvia muistutetaan hyvästä käsihygieniasta ja riittävistä turvaväleistä. Emme myöskään kättele emmekä halaa!

Liittokokous on Karjalatalossa, Käpylänkuja 1, 00610 Helsinki.

Ravintola Karelia on avoinna.

Tervetuloa liittokokoukseen!

Karjalan Liiton hallitus