Kirjoituskilpailu 15–25-vuotiaille – Mitä karjalaisuus minulle merkitsee?

12.03.2020 13:04

Oletko miettinyt, mistä tulen ja kuka olen, mistä ovat juureni ja mitä ne minulle merkitsevät? Tai, että miksi olen kiinnostunut karjalaisesta kulttuurista ja perinteistä sekä karjalaisten historiasta? Mitä sukupolvien ketju tarkoittaa?

Karjalan Liiton juhlavuoden 2020 kilpakirjoitus nuorille aiheesta ”Mitä karjalaisuus minulle merkitsee?” jatkuu 15.9. asti. Kilpailu on avoin ja tarkoitettu erityisesti noin 15–25-vuotiaille nuorille, jotka ovat sukujuuriltaan karjalaisia tai mukana karjalaisessa seuratoiminnassa tai ovat kiinnostuneita karjalaisuudesta.

Lähetä maksimissaan 5 000 merkkiä (noin 2 liuskaa) pitkä kirjoitus osoitteella kirjoituskilpailu@karjalanliitto.fi 15.9.2020 mennessä. Merkitse aihekenttään: Nuorten kilpakirjoitus.

Tekstilaji on vapaa.
Kirjoita myös oma nimi, syntymävuosi, postiosoite ja puhelinnumero. Otsikoi teksti.
Vain sähköpostitse lähetetyt kirjoitukset osallistuvat kilpailuun.
Kilpailun tulokset julkistetaan myöhemmin ilmoitettavana aikana. Palkintoina mm. kirjallisuutta.
Kilpailun järjestävät Karjalan Liiton Uudenmaan piiri ry ja Karjalan Liitto ry.

Lähetä kilpailuun osallistuva kirjoituksesi osoitteeseen: kirjoituskilpailu@karjalanliitto.fi