Karjalan Liitto peruu kaikki yleisötapahtumat toistaiseksi

12.03.2020 17:38

Karjalan Liitto noudattaa valtioneuvoston ohjeita ja peruu toistaiseksi kaikki yleisötilaisuudet huomisesta lähtien. Muun muassa tulevana viikonloppuna Mikkelissä järjestettävä talvisodan päättymisen muistotilaisuus ja ekumeeniset hengelliset päivät perutaan virusepidemian vuoksi.

Suosittelemme, että Liiton piirit ja jäsenyhteisöt noudattavat viranomaisohjeita sekä liittomme linjausta omien tapahtumiensa järjestämisissä.

Liiton henkilökunta tekee viranomaisten suosituksesta ja ennakoiden etätyötä. Karjalan Liiton toiminta jatkuu muilta osin normaalisti. Henkilökunta on tavoitettavissa puhelimitse ja sähköpostitse. Toistaiseksi SieMie-puoti on suljettu, mutta verkkokauppa toimii entiseen tapaan.

Muuttuvasta tilanteesta johtuen vietämme talvisodan päättymisen 80-vuotismuistopäivää omissa kodeissa läheisten keskuudessa.

Seuraa Liiton tiedotteita verkkosivuilla, sosiaalisessa mediassa ja uutiskirjeissä sekä oman piirin ja seuran viestintää.

Karjalan Liitto ry

Pertti Hakanen