Karjalan Liiton juhlavuosi käynnistyy järjestö- ja lehtiseminaarilla

20.01.2020 13:08

Karjalan Liiton 80-vuotisjuhlavuosi käynnistyy kaikille avoimella järjestöseminaarilla lauantaina 25.1.2020 klo 10–16. Seminaari on samalla karjalaisten pitäjälehtien lehtiseminaari. Karjalatalolla pidettävässä seminaarissa puheenjohtaja Pertti Hakanen ja toiminnanjohtaja Satu Hallenberg  käyvät läpi liiton yhteistä juhlavuoden viettoa ja muita ajankohtaisia asioita, muun muassa huhtikuiseen Karjalan Liiton liittokokoukseen valmistautumista, vuoden 2021 jäsenmaksu-uudistusta ja järjestötoimintaan liittyviä kehittämistoimia.

Seminaarin aiheena on viestintään liittyviä asioita. Aalto-yliopiston tekijänoikeusasiamies Maria Rehbinder kertoo aiheesta Valokuvan käyttö verkossa, sosiaalisessa mediassa ja lehdissä. Tietokirjailija Risto Uimonen pohtii viestinnän ja median tilaa ja tulevaisuutta. Karjalan Liiton historian kirjoittaja FM Katja Tikka esittelee historiahanketta ja hankkeeseen liittyvää blogia. Toimittaja Paula Kiviluoma kertoo erilaisista karjalaisuuteen liittyvistä Facebook-ryhmistä. Seminaarissa kuullaan myös Karjalan Liiton viestinnästä. Lisäksi karjalaiset pitäjälehdet esittäytyvät. Seminaari on samalla karjalaisten pitäjälehtien lehtiseminaari ja näiden ainutlaatuisten lehdet esittäytyvät seminaarissa. Lisäksi kuullaan Helsingissä 12.–14.6.2020 vietettävistä Karjalaisista kesäjuhlista.

Katso ohjelma täältä