Jäsenrekisterin osoite on muuttunut

18.09.2019 11:01

Karjalan Liiton jäsenrekisteri on siirretty uuteen osoitteeseen 17.9.2019. Rekisterin uusi osoite on rekisteri.karjalanliitto.fi, ja se on nyt astunut voimaan. Edellinen osoite karjala.kehatieto.fi ei enää toimi. Muutos ei vaikuta itse rekisterin käyttöön mitenkään, vain osoite on vaihtunut. Samat käyttäjätunnukset ja salasanat käyvät siis edelleen rekisteriin.

Esimerkiksi Karjalan Liiton sivuilta jäsenrekisterin ylläpitäjä pääsee helposti linkin kautta rekisterin uuteen osoitteeseen. Tämä löytyy tutusta paikasta seuraamalla polkua: Jäsenyys -> Infoa jäsenyhteisöille -> Jäsenluettelo -> Kirjaudu jäsenrekisteriin tästä.
Mikäli jäsenrekisteriin kirjautumisessa ilmenee kuitenkin ongelmia, olethan yhteydessä jäsenpalveluumme jasen@karjalanliitto.fi.