Hakuaika päättynyt - Haetaan Karjalan Liiton 80-vuotishistorian tekijää

23.01.2019 16:58

Karjalan Liitto ry hakee historian tutkijaa liiton 80-vuotishistorian tekemiseen. Tarkoitus on liiton toiminnan tutkimus sekä siihen perustuva painettu julkaisu sekä erilaisia sähköisiä julkaisuja.

Etsimme historiantutkimuksen tai yhteiskuntatieteiden tutkimusalalta väitellyttä tutkijaa tai ns. nuorempaa tutkijaa. Hankkeen arvioitu kesto on 2-3 vuotta. Lisätietoja antavat professori Laura Kolbe, laura.kolbe(at)helsinki.fi, professori Tapio Hämynen, tapio.hamynen(at)uef.fi ja professori Karl-Erik Michelsen, karl-erik.michelsen(at)lut.fi.

Hakemus, ansioluettelo (portfolio, CV) sekä palkkatoivomus tulee lähettää 30.1.2019 mennessä Karjalan Liittoon toiminnanjohtajalle Satu Hallenbergille, satu.hallenberg(at)karjalanliitto.fi.

Karjalan Liitto on huhtikuussa 1940 perustettu valtakunnallinen kansalais- ja kulttuurijärjestö, jolla on noin 400 jäsenyhteisöä ja niissä on henkilöjäseniä lähes 30 000. Jäsenyhteisöjä ovat mm. karjalaiset säätiöt, Karjala-, pitäjä- ja sukuseurat. Piiriorganisaatio muodostuu 17 yhteisöstä, jotka toimivat eri puolilla Suomea tai valtakunnallisesti.

Karjalan Liitto ry