Karjalan Liiton uusi SieMie-puoti avattiin

11.10.2018 13:52

Karjalan Liiton myymälä avattiin Helsingissä Karjalatalon ala-aulassa 10.10.2018. Avaajana oli liiton puheenjohtaja Pertti Hakanen, joka toivotti kaikki tervetulleiksi.

- Myymälän nimi kertoo yhteisöllisyydestä, mikä on meille karjalaisille tärkeä asia. Myymälän nimi on SieMie-puoti. Täällä on uutuustuotteita ja puoti hohtaa uutuutta. Olette kaikki tervetulleita, tulkaa tutustumaan ja ottakaa ystäviä mukaan.

SieMie-puodin valikoimaan kuuluu muun muassa karjalaisaiheista kirjallisuutta, karttoja, kynttilöitä, servettejä, tarjottimia, mukeja, asusteita ja paljon muuta pinsseistä piirakkapulikoihin ja muistipelistä pöytälippuihin. Lisäksi ainoastaan myymälässä myytäviä tuotteita ovat esimerkiksi karjalaisen naisen kansanpuku, feresi ja karjalaisen miehen paita.

SieMie-puoti on avoinna arkisin klo 9-16 Karjalatalossa, Käpylänkuja 1, Helsinki.
p. 09 7288 170, toimisto(at)karjalanliitto.fi