Karjalaiset urheiluihmiset: Ilves-Kissat vetoaa nyt kiireellisesti teihin

17.11.2023 17:31

Vuonna 1932 Viipurissa perustetun seuran edustusjoukkue on vaarassa kaatua. Nousu ylemmälle sarjatasolle jäi rangaistuspotkujen varaan.

Ilves-Kissojen koko kesän ajan järjestelty osakeyhtiöittäminen ei onnistunut ja seura joutuu nyt pohtimaan uusia ratkaisuja toiminnan jatkamiseksi. Mikäli toimintaa ry-pohjalla aiotaan jatkaa, on kertynyt velka saatava kuitattua pois.

Seura tarvitsee 18 000 euroa marraskuun loppuun mennessä jatkaakseen toimintaansa,

– Olemme tietenkin valmiita yhä neuvottelemaan osakeyhtiöittämisestä. Marraskuun loppu on takaraja sille, että palloliittoon pitää ilmoittaa, mikäli sarjapaikka siirretään osakeyhtiölle. Meillä on aika selvät sävelet tuon prosessin suhteen, joten ehdimme sen kyllä vielä kiinnostuneen tahon kanssa viemään maaliin. Käsittääkseni tällä viikolla tulee päätöksiä niin HIFK:n kuin Hongankin tilanteesta, kertoo seuran puheenjohtaja Tuomas Karjanlahti.

Seuran junioritoiminta ei ole vaarassa.

Pelastuskampanjassa on tarjolla eri hintaluokkien tuotepaketteja. Kampanja toteutuu vasta, mikäli 18 000€ saadaan yhteensä kasaan ja tuotteet laskutetaan joulukuun aikana kampanjan toteutuessa. Kannattajatuotteet tilataan ryhmätilauksena joulukuun aikana ja ne toimitetaan helmi-maaliskuun aikana. Kaikki paketit voi myös noutaa Kissat-Hallin urheilukeskukselta osoitteesta Kaskimäenkatu 4, 33900 Tampere.

– Tukipääsylippu kaudelle 2024 vapaavalintaiseen otteluun 10 €
– 2kpl tukipääsylippuja kaudelle 2024 vapaavalintaiseen otteluun 20 €