Merkkejä ansioituneille

30.01.2024 10:00

30.1.2024

Karjalan Liiton ystävänpäiväkahvit ukrainalaisten auttamiseksi

Karjalatalolla, Käpylänkuja 1, Helsinki, järjestetään ohjelmalliset Ystävänpäivän piirakkakahvit tiistaina 14.2. kello 16.00–18.00. Tapahtuma on hyväntekeväisyystapahtuma, jonka tuotto ohjataan ukrainalaisten siviilien auttamiseen. Ystävänpäivätapahtuman järjestävät yhdessä Karjalan Liitto ry, Ukrainalaisten Yhdistys Suomessa ry ja Karjalan Liiton Uudenmaan piiri ry.

Hyväntekeväisyystapahtuman ohjelmassa on ukrainalais-suomalaisia puheenvuoroja, musiikkiesityksiä, kahvia ja pientä syötävää. Tapahtuma tarjoaa tietoa muun muassa Ukrainalaisten Yhdistys Suomessa -yhdistyksen toiminnasta.

Ukrainassa on valtava tarve elintärkeistä tarvikkeista, kuten sähkögeneraattoreista, pattereista, lääkintä- ja ensiaputarvikkeista, lääkkeistä, drooneista, lämpökameroista ja monista muista ihmisten suojeluun tarvittavasta välineistöstä. Lista tarvikkeista löytyy verkkosivuilta: Autaukrainaa.fi - Ukrainian Association in Finland.

Kahvit ja ohjelma, hinta 15 euroa. Tapahtuman tuotto lahjoitetaan ukrainalaisten auttamiseen.

Lisätiedot:
Outi Kuivasniemi, järjestökoordinaattori, outi.kuivasniemi@karjalanliitto.fi, p. 0 44 493 6161 tai
Ida Pöyhönen, järjestökehittäjä, ida.poyhonen@karjalanliitto.fi, p. 044 493 5787